"Sherlock Holmes: Mystery of Mummy" Puzzle Cheats



"Sherlock Holmes: Mystery of the Mummy" er et eventyr puslespill video spill hvor spillerne ta rollen som Sherlock Holmes, viktorianske England fremste etterforsker, som han prøver å løse de mystiske hendelsene rundt dødsfallet til Herren Montcaife. Spillet krever spillere til å fullføre ulike oppgaver for å samle ledetråder og løse saken. Å vite noen bedrager kan hjelpe deg å unngå blindveier.

Seal Puzzle

I Level One, må du samle fire separate pakninger, hver og en som viser et annet bilde eller en scene. Før du går inn Herre Montcaife studie, må du ordne selene i riktig rekkefølge for å løse et puslespill. Fra topp til bunn, er det riktig tetning rekkefølge ulven tetningen, fuglen tetningen, strekk kvinnen tetningen og motsatt vendt tvillinger tetning.

Tidsbestemt Torch

Nivå tre inneholder en tidsbestemt sekvens at mange spillere ikke engang klar over er tidsbestemt før det er for sent, og klokken er utløpt. Timeren faktisk ikke starter før du tenner en fakkel. Hvis fakkelen brenner ut før du finner en annen lyskilde, taper du. Husk å lagre spillet før du tenner brenneren slik at du kan fortsette fra det punktet hvis ting går galt.

Vinkjeller

I ødelagt vinkjelleren fra nivå fire, må du løse et puslespill før du passerer gjennom en stein dør. For å starte, trykk på første stein på bunnen av høyre side av dørkarmen. Begynn på neste stein og telle opp, klikke på den tredje steinen. Tell opp tre flere steiner og klikk igjen på steinen rett under høyre hjørne stein. Nå teller to steiner øverst fra høyre til venstre, trykke på den tredje steinen. Tell tre over, og klikk på stein direkte til høyre for venstre hjørne stein. Telle hjørnesteinen og slå ned for to steiner, trykke den tredje steinen. Tell ned tre steiner og klikk på andre stein fra bunnen til slutt åpne døren.

Reception Hall

Når du går gjennom vinkjeller, skriver du en ødelagt mottakelse hall. Et maleri på hallen første landing skjuler et puslespill som involverer tre spaker. Du kan plassere hver spaken opp, ned eller i midten. På ditt første pass, flytte alle tre spaker til nedre posisjon. Nå flytter midten spaken helt opp, og deretter flytte den første og tredje nivå til midten. De røde lys over spakene skal bli grønn, indikerer den riktige løsningen.

Grid Puzzle

Du møter en utfordrende svart og hvitt rutenett puslespillet på nivå fire som krever at du ordne prikkene i puslespillet i en bestemt rekkefølge for å danne et bilde. Hvis du får problemer, klikker du øverst til høyre på oppgave og spillet aktiverer en innebygd jukse, forårsaker en stor del av puslespillet for å fylle ut. Du kan klikke hjørnet igjen og igjen til du kommer til riktig løsning.