"Shrek 2: Twisted Fairy Tale" Instruksjoner

Spillere av Shrek 2: Twisted Fairy Tale brettspillet må gå på et eventyr for å redde Prinsesse Fiona, møte sinte landsbyboere og fiender når de vandrer landet. Brettspillet er egnet for spillere i alderen seks og opp, og kan spilles med to til fire spillere. Gjennom brettspill, spillerne får muligheten til å synge sanger og imitere tegn fra "Shrek" film-serien.

Bruksanvisning

1 Velg en token og plassere den på "Start" plass. Skyv spinner for å finne ut hvor mange plasser du må flytte. Spilleren bruker mest grønne går først. Hvis ingen har på seg grønn, går den yngste spilleren først. Bevege seg full antall mellomrom som indikert av spinneren. Flere spillere kan oppta samme plass på en gang.

2 Plukk opp noen kort som kreves på plass der du lander. Hvis du må velge en "Hjelp" -kort, plukke opp toppen "Hjelp" kort fra kortstokken, ser på det, og legg den med forsiden ned foran deg. "Hjelp" kort vil gi deg instruksjoner til følge. Du kan ha opptil tre "Hjelp" kortene foran deg på en gang. Hvis du tegner mer enn tre velger en "Hjelp" kort for å kaste. Når "Hjelp" kortet bunken forsvinner, ikke stokke kortstokken. Bare fortsette med gameplay.

3 Tegn en "hendelse" kort hvis du lander på en "hendelse" plass. "Hendelse" kortene kan være "Battle", "Location", eller "Aktivitet" kort. Følg instruksjonene på disse kortene umiddelbart, og deretter kaste dem. Hvis du tegner en "Location" kort, flytte til plass på kortet, og deretter kaste den. Hvis du tegner en "Battle" -kort, rulle de tre kamp terningene. De tre symboler må samsvare med hva som er på kortet. Skyv spinner og gå videre at mange områder hvis terninger symboler kamp. Hvis terningene symboler ikke er like, flytte mellomrom bakover i henhold til hva den spinner sier.

4 Delta i aktiviteten indikert dersom du har tegnet en "aktivitet" kort. Dette kan kreve at du skal synge sanger fra "Shrek" -filmene eller imitere tegn. De andre spillerne stemme på forestillingen. Hvis de andre spillerne godkjenne, tegner du en "Hjelp" kort. Hvis spillerne ikke godkjenne det slutt på tur.

5 Følg alle retninger på spillet mellomrom. Hvis du lander i fengselet, vente til neste sving og rull de tre kamp terningene. De må samsvare terningen på fengselsplass. Hvis de ikke gjør det, kan du prøve igjen på neste sving. For å gå inn i slottet plass, må du trekke Gingy fra "Hjelp" kort. Tegn "Hjelp" kortene til du får Gingy, og deretter fortsette.

6 Vent til turn etter at du skriver slottet for å beseire den onde feen som har hatt Fiona fangenskap. Rull de tre kamp terningene. Symbolene som trengs for å beseire den Godmother er trykt på slottet plass. Hvis du er den første spilleren til å matche symboler, vinner du spillet. Hvis du ikke matche symboler, vente til neste sving og rull de tre kamp terningen igjen.