Slik kjører "UT3" i DX10
"Unreal Tournament 3" bruker DirectX 9 som standard, selv om det kjører på et operativsystem som støtter DirectX 10. Men du kan kjøre "UT3" i DirectX 10-modus på Windows Vista og nyere versjoner av Windows ved å redigere spillmotor konfigurasjon fil. Den skjulte "AllowD3D10" kan DirectX 10-støtte, men det er ikke tilgjengelig fra spillets innstillingsmenyen. Legg merke til at dette spillet er DirectX 10-støtte er ufullstendig, så du kan ikke se en forskjell bortsett fra redusert ytelse etter aktivering av DirectX 10-modus, avhengig av grafikkmaskinvaren.
Bruksanvisning
1 Lukk "Unreal Tournament 3" hvis den kjører.
2 Klikk "Start" og velg "Dokumenter" for å åpne dokumenter katalogen.
3 Naviger til "My Games \ Unreal Tournament 3 \ UTGame \ Config" katalog i Dokumenter-katalogen ved å dobbeltklikke hver mappe.
4 Dobbeltklikk på "UTEngine.ini" filen for å åpne den i Notepad.
5 Trykk "Ctrl" og "F" på samme tid for å åpne Søk dialogen, skriv "AllowD3D" inn i boksen og trykk "Enter".
6 Endre "AllowD3D10 = False" i tekstfilen til "AllowD3D10 = True" ved å erstatte "False" med "sann".
7 Klikk på "File" -menyen og velg "Lagre".
Hint
- Hvis du opplever redusert ytelse i "Unreal Tournament 3," åpne "UTEngine.ini" fil mens spillet ikke kjører, og sette "AllowD3D10" til "False".