Slik spiller du Cash Register Spill

Slik spiller du Cash Register Spill


Hvis du underviser barn om penger, addisjon og subtraksjon, er kassaapparat spillet en interaktiv læringsopplevelse som vil bidra til å styrke konseptene. Den lar barnet til å spille mens læring og praktisere det grunnleggende addisjon, subtraksjon og penger anerkjennelse.

Bruksanvisning

Setter opp

1 Få ut kassaapparat eller kalkulator. Dette kan være en gammel kassaapparat, et skuespill kassaapparat eller en kalkulator.

2 Organiser lek eller ekte penger for spillet. Du trenger minst fire av hver mynt og regning. Regningene skal være de, femmere og tiere. Også holde et ekstra par sedler og mynter for shopper.

3 Sett opp din butikk. Samle om fem til ti elementer fra kjøkkenet: cracker bokser, bananer, epler, suppebokser, eller hva du vil bruke. Du kan merke dem med priser eller bare velge prisene som du spiller spillet.

Spillets gang

4 For å spille spillet, vil du eller en annen person være shopper. Barnet vil være kasserer. Kassen står i registeret, og shopper, med en liten sum penger, peruses butikken. Begynn å handle i butikken. Begynn med et kjøp av bare ett element slik at barnet kan lære spillet og konseptet.

5 Bringe varen til registeret og har barnet fortelle deg totalen. Etter å ha hørt den totale, fortell barnet hva du skal betale med. For eksempel, hvis den totale er 75 cent, fortelle barnet du skal betale med $ 1. Gi pengene til barnet og har ham gjøre endring i hodet før vi går noe inn i kalkulatoren eller kassaapparat. Han kan dobbeltsjekke ved hjelp av elektronikk etterpå hvis han ønsker.

6 Barnet vil gi deg endringen tilbake. Sørg for at han bruker riktig kombinasjon av mynter. Hvis han gir deg en fjerdedel, spør han om det er andre mynter som han kan bruke hvis han ikke hadde noen kvartaler.

7 Når barnet har mestret ett element, begynne å handle for to eller flere elementer. Dette gjør at barnet kan øve tillegg samt subtraksjon.

Hint

  • Gjør spillet morsomt for barnet ved å gjøre en Employee of the Month pin eller registrer at barnet kan ha på seg når de har fullført et visst antall transaksjoner.