Slik tilpasser skolen Locker Games

Slik tilpasser skolen Locker Games


En standard student skap er en grunnleggende tinn container, som vanligvis har squeaky hengsler og en lås som krever øvelse og tålmodighet å mestre. Elevene starter skoleåret organisering og dekorere disse grunnleggende skap, og ofte gjøre dem om til personlig og fasjonable områder. Kreative aktiviteter i skap-lined skole korridorer kan øke elevenes engasjement og skolen ånd. Tilpass alle skolens spill og aktiviteter, og begynne en sunn tradisjon som du kan bære på gjennom årene.

Bruksanvisning

Slik spiller Magnet Spill på skolen Lockers

1 Slik tilpasser skolen Locker Games

Gi hver elev en enkelt runde magnet som viser skolens logo.

Bestille et utvalg av tilpassede magneter med skolens logo, maskot, navn eller et annet bilde spesielt til skolen din.

2 Slik tilpasser skolen Locker Games

Pensjonister vente fire år å få senior magneter.

Fordel magneter til studenter. Studenter tjene spesielle magneter, for eksempel en velkomst magnet på sin første dag, eller en senior magnet når de kommer inn 12. klasse. Alle studenter tjene andre magneter gjennom hele året. For eksempel kan ære roll studenter tjene ære roll magneter, og frivillige kan tjene samfunnstjeneste magneter.

3 Forklar at magnetene har verdi. Sjeldne magneter signert av rektor kan kun opptjenes for eksepsjonell service og tildeles av rektor i en høytidelig seremoni. I kontrast er en mer vanlig magnet som kan kjøpes av hvem som helst på skolen butikken som viser skolens navn eller logo, anses som mindre verdifull.

4 Slik tilpasser skolen Locker Games

Bygge relasjoner mellom studenter ved å oppmuntre dem til å arbeide sammen for å skaffe seg visse magneter.

Fordele spesielle dager for handel og byttemiddel for magneter som tillater elevene å bygge en variert samling. Slike dager inkluderer slutten av en merkeperiode og den 100. dagen i skolen.

5 Fordel andre tilpassede magneter gjennom hele skoleåret som belønning for prestasjoner eller tegn på takk. Lærere, den FAU, trenere, bibliotekarer, eller andre fakultet eller medarbeider kan gi ut magneter.

6 Slik tilpasser skolen Locker Games

Under en seremoni, rektor kan tildele spesielle magneter.

Levere rektor med spesielle magneter som kan være tjent med elevene for eksepsjonell ytelse. For å holde verdien system på plass, oppdragsgivers magneter er mest vanskelig å tjene, og er derfor den mest verdifulle.

7 Oppfordre elevene til å vise sine magneter på innsiden av sine skap.

8 Avslutt hvert skoleår med et skap cleanout som inkluderer administrerende magnet samlinger. Underclassmen pakke sammen sine samlinger og gjeninnføre dem neste skoleår. Pensjonister passere ned magneter til lavere klasse studenter eller pakke opp sine samlinger og ta dem hjem.

9 Slik tilpasser skolen Locker Games

Et nytt skoleår betyr en ny tilpasset magnet.

Carry på tradisjonen med tilpassede magneter hvert år.

Slik tilpasser

10 Slik tilpasser skolen Locker Games

Bruk skolens farger for å vise skolen ånd.

La elevene å bruke klær i skolen farger for et tilpasset uniform på spesielle dager eller over en viss tidsperiode, for eksempel en uke merket "Spirit Week."

11 Slik tilpasser skolen Locker Games

Feire skolens bursdag.

Spill organiserte skole skap spill på dager som er spesielle kun til skolen, som for eksempel den dagen skolen ble grunnlagt eller rektor bursdag.

12 Slik tilpasser skolen Locker Games

Hvis du er heldig, vil skapet ditt nummer kalles.

Lage spill som er laget av materialer med skolens logo som kan brukes på eller i skap, eller involvere skap. Slike spill inkluderer en tombola hvor en billett matchende nummer på skapet ditt er satt inn i en skole lue. Hvis nummeret er trukket og annonsert på intercom, vinner du en premie.

1. 3 Slik tilpasser skolen Locker Games

14 Slik tilpasser skolen Locker Games

Hint

  • Fremheve enkelte magnet samlinger i skoleavisa eller nyhetsbrev som en spesielt stor samling eller en som inneholder et høyt antall sjeldne magneter.
  • Hold skole skap magnet spill spesielt ved å regulere antall magneter i omløp. Bestille et forhåndsbestemt antall av magneter hvert år, slik at hver elev kan ha et totalt fem magneter hvis de var jevnt fordelt. Noen studenter vil jobbe hardt for å samle flere magneter og andre kan ikke spille spillet i det hele tatt.