"Snømannen Kalle" Games for Kids
Snømannen Kalle, med sin jolly, lykkelig sjel, liver opp noen barne samling. Hold et opptak av Frosty underskrift melodi eller en annen ferie sang på hånden, sammen med en stoppeklokke, for å legge spenning til disse fartsfylte spill som har godmodig konkurranse og teamarbeid. Når været tillater det, topp av underholdningen ved å la barna bygge sin egen Frosty utendørs.
Mix og match
Bruk hvit plakat eller håndverket papir å skissere en stor snømann form med kvister for armer, en gulrot nese og kull stykker for en munn. Bruk flere farger av bygging papir til å kutte skjerf og hatter. Spill "Snømannen Kalle" sang som barn løp en etter en å kle på snømann med en lue og skjerf. Hold et diagram av hver kombinasjon, og utfordre barn til å ikke gjenta en kombinasjon som brukes av en annen spiller.
Snowball stab
Dekk et rektangulært bord med en plast duk. Del barna inn i to lag, som står på hver sin side av bordet. Sett en bolle full av store marshmallows i hver ende. Tillat ett medlem fra hvert lag til å begynne å stable marshmallows oppå den andre. Laget med den høyeste stabelen etter 10 sekunder et poeng. Fortsett til alle lagkameratene får en sving. Avslutte kampen med en bonusrunde der lag konkurrerer om å stable det høyeste tårnet av mini-marshmallows.
Frosty er Flurry
Bruk kartong å kopiere eller skrive ut i stor skrift, "Snømannen Kalle var en lystig, glad sjel med en maiskolbe rør og en knapp nese og to øyne laget av kull." Skjær ut hvert ord og legg den i en flosshatt som Frosty tallet.
Har hvert barn tegne en papirlapp. Fortsett til alle ord blir hevdet. Har barna arbeide sammen for å unscramble og sette uttrykket sammen. Tiden hvor lang tid det tar. Gjenta etter behov slik at barn kan slå klokken.
kalde Cubes
Barn vil nyte denne vinteren versjonen av den varme-potet spillet. Hvis været tillater det, har dem sitte i en sirkel. Hvis ikke, har barn sitte inne på et flislagt gulv. Spill "Snømannen Kalle" sang eller en annen ferie melodi. Gi ett barn en isbit å passere raskt til neste barn. Fortsett forbi kuben før musikken stopper. Barnet siste venstre med isbit er ute. Fortsette kampen erstatte isbit etter behov, helt til en vinner gjenstår.