Spill for å hjelpe barna Express Anger

Spill for å hjelpe barna Express Anger


Når barns sinne forstyrrer skolearbeidet, forårsaker sosiale problemer eller skaper kaos i familien, kan tiltak være nødvendig for å hjelpe barna lære nye mestring. Barn som ikke lærer nødvendige ferdigheter til å håndtere sinte følelser risikere pågående problemer i voksen alder. Anger management problemer kan føre til juridiske problemer, forholdet problemer og sysselsettingsproblemer i voksen alder. Barn lærer best gjennom repetisjon, noe som gjør brettspill et flott verktøy for å lære barn nye ferdigheter.

Angry Animals 2

Anbefales for barn i alderen 5 til 10, "Angry Animals 2" lærer barna at følelsen sint er OK, og hjelper dem å gjenkjenne valgene de har når de føler seg sint. Kort posere hypotetiske situasjoner om ansvar, atferd, søsken rivalisering, konflikter og relasjoner. Barna har svar om trygge måter å håndtere disse vanskelige situasjoner. Med figurer som Angry Aardvark, irritert Pig and Cranky Crab, spillerne har det gøy å lære om positive måter å håndtere eller uttrykke sinne.

Fra Rage til Reason

"Fra Rage til grunn" passer for folk i klasse åtte gjennom voksenlivet. Spillere gi råd til en fiktiv karakter, Randy, som han møter problemer på jobb og i sitt personlige liv. Spillere tjener penger for å tilby råd som hjelper Randy forbli rolig og ta sunne valg. Spillet legger vekt på arbeidssituasjoner, noe som gjør det til et flott verktøy for å forberede folk for å håndtere frustrasjoner i arbeidsforholdet.

Peacetown

"Peacetown" lærer konfliktløsning ferdigheter til barn i alderen 7 til 12. "Peacetown" lærer en rekke sosiale ferdigheter, inkludert deling, unngå, ignorerer, tar svinger og lytte. Spillere også øve konfliktløsning ferdigheter som å gå på akkord, kommunisere følelser og ta ansvar for handlinger. Ulike vignetter utfordre spillerne til å fokusere på å angripe problemet snarere enn den personen ved å løse konflikten.

Fjernkontroll sinnekontroll

Passer for karakterer to til ni, "Remote Control Anger Control" lærer sinne ledelse mens du bruker metaforen om en fjernkontroll. Spillere lærer å "pause" og identifisere sine følelser. De lærer å "spole tilbake" og vurdere tidligere erfaringer og problemer med sinne. De oppfordres til å "fast-forward" og vurdere mulige konsekvenser av sinne. Dette spillet hjelper barna til å lære av tidligere feil og bruke problemløsende ferdigheter for å finne den beste måten å håndtere en situasjon, og for å enten kontrollere sitt sinne eller uttrykke det på en positiv og konstruktiv måte.