Spill for barn fra 1-3

Spill for barn i alderen ett til tre kan bli mye moro for barna mens hjelpe dem til å utvikle ferdigheter som de vil bruke hele sitt liv. Hånd-øye-koordinasjon, selvstendighet, telling, og god sportsånd er alle ferdigheter som kan læres gjennom den enkleste av spill som starter på så små som ett år gammel. Når spilles, vil mange av disse spillene blir favoritter, som spilles igjen og igjen.

Pat-a-Cake

Pat-a-Cake er kanskje en av de eldste og mest klassiske spill, men det er fortsatt en stor en for å lære din pjokk. Pat-a-Cake er det klassiske spillet klappet hendene sammen og med en partner til rytmen av sangen. Denne tilsynelatende enkle spillet vil lære din 1-3 år gamle hvordan å klappe, hvordan å klappe en rytme, og selv bidra til å utvikle deres hånd-øye-koordinasjon. Hvis Pat-a-Cake virker som en litt for mye, klappe i hendene for dem og synge din egen sang eller si navnet sitt i en sing-sang stemme. Dette er et spill som er sikker på å få dem til å smile.

Teselskap

Et teselskap er alltid en god tid og kan gjøres innendørs eller utendørs. Kjøp et barns tesett og fylle den med vann eller selv deres favoritt juice. Tillat barnet å forsøke å fylle kopper med "te" og later til å legge til sukker og rør. Spillet vil bidra til å støtte en sterk fantasi samtidig bygge hånd-øye-koordinasjon, mens helle og røre. Hvis barnet ditt er fortsatt for ung til å helle, la ham eller henne til å røre. Tenk serverer kaker eller informasjonskapsler på teselskap, slik at barnet ditt å mate hans eller henne selv.

Gjemsel

Gjemsel er et underholdende spill for barn å leke med sine foreldre og andre barn. Spillet krever en person til å være søkende og en eller flere personer til å skjule. Den søkende vil skjule sine øyne og telle til et bestemt antall, vanligvis 10 er egnet for barn opp til tre år, mens de andre skjule. Den søkende roper ut: "Klar eller ikke her kommer jeg!" å la spillerne vet at han eller hun kommer til å se etter dem. På denne tiden barna kan fortsette å skjule eller prøve å få til "base", som er der den søkende regnes fra, uten å bli merket. Når den søkende finner noen gjemmer eller tagger noen på vei til base, de bytter posisjoner og telling og gjemme begynner på nytt. Dersom søkeren ikke finner eller tagge alle som er på vei til å basere, kan søkeren enten være den søkende på nytt eller velger noen å være "det" neste.