Spill for Big barn

Spill for Big barn


Som barn blir eldre, blir det vanskeligere å finne spill som fanger deres interesse. Når du planlegger en fest eller hyggelig sammenkomst for en gruppe ungdommer, sørg for å planlegge en rekke spill som appellerer til deres aldersgruppe for å unngå kjedsomhet. Spill hjelpe barna å bygge sosiale ferdigheter og la noen ukjente ansikter en sjanse til å få nye venner. Hold barn interessert i spill ved å tildele små premier, som for eksempel leker, klistremerker, godteri og gavekort, til alle spill vinnere.

Capture the Bandanna

Del spillerne inn i to lag og utpeke hvert lag et territorium. Eksempler på områder inkluderer bruk forgården for ett lag og bakgården for det andre laget. Gi hvert lag en bandanna og fortelle dem at de har 15 minutter å skjule bandanna. Etter 15 minutter, lagene bytte territorier og begynne å lete etter bandanna. Det første laget til å finne en bandanna vinner spillet.

Balloon Stomp

Blås flere ballonger for utendørsspill ballongen stomp. Gi hver spiller to ballonger og to stykker av garn. Spillere må binde en ballong til hver og en av anklene hennes. Når du sier "Go", spillerne prøver å trampe på andre spillere ballonger. Spillerne må være forsiktig og beskytte sine ballonger. Den siste spilleren igjen med en oppblåst ballong på deres ankelen vinner spillet og en liten premie.

Feathers

Kjøp en pose med håndverket fjær fra din lokale hobbybutikk. Alle spillere velge en fjær fra posen. Fortell barna å øve blåser fjær i luften bare ved hjelp av luft fra hans munn. Spillere kan ikke røre fjær med hendene. Etter at de praktiserer i ca fem minutter, gi dem en sjanse til å hvile i fem minutter. Når alle er klare, fortelle dem til å kaste sine fjær i luften og begynner å blåse dem opp. Det siste barnet fjær å berøre bakken vinner spillet.

stjele klistremerker

Spill en omgang stjele klistremerker ved å plassere 10 klistremerker på baksiden av hvert barns skjorte. Pass på at hver og en av spillerens klistremerker er forskjellig, for eksempel en spiller med smilefjes, en spiller med frosker og en spiller med fred tegn. Spillerne må prøve å få 10 klistremerker off ryggen av de andre spillerne uten at de merker. Hvis en spiller fanger en annen spiller prøver å ta et klistremerke, må han sette klistremerket tilbake. Den første spilleren til å samle 10 klistremerker fra hver annen spiller vinner spillet.