Spill for en Valentinsdag Banquet

Spill for en Valentinsdag Banquet


En Valentinsdag bankett - enten for barn eller voksne, enslige eller par - trenger isbrytere for å holde gjestene underholdt samt oppmuntre dem til å mingle. Bruk en romanse tema for en voksen-orientert parti og en kjærlighet og hjerter tema som passer for en yngre demografisk. Sørg for å teste alle spillene før banketten for å sikre at reglene fornuftig og alle de nødvendige elementene er satt.

Valentine Trade

Lag små Valentinsdag pyntegjenstander, en for hver gjester, før arrangementet. Dette kan bare være bomullsdott tegn malt rosa med googly håndverket øyne eller kjærlighet bugs laget av popsicle kjepper og piperensere. Som gjester ankommer banketten, distribuere en smykke til hver person. Etter alle gjestene ankommer, kunngjøre at gjestene må bytte pyntegjenstander - men de kan ikke bytte med noen de ankom banketten med eller sitter ved siden av. Dette vil oppfordre gjestene til å blande. Når alle har handlet pyntegjenstander, vil flertallet av gruppen bli sosialt samvær med hverandre.

Finn ditt Mate

Fordel papirlapper og blyanter på hver bankett bord før eller etter måltidet er påbegynt. På papiret, be hver gjest til å skrive ned fem ting som de liker å gjøre og fem ting som de misliker. Sett en timer i 30 minutter, og instruere gjestene å intervjue hverandre for å finne en annen person med tre av de samme liker og misliker. Den første "dream par" erklært vinner en premie, og folk som ikke finner sin drømmemann motta en premie i tillegg.

hjerte Stack

Del ut en boks med godteri hjerter til hver gjest sitter på en bankett bord. Sett en timer i 2 minutter, og instruere hver gjest til å bygge det høyeste tårnet av hjerter som de kan i den avsatte tiden. Spillere har også lov til å spille sammen hvis de tror de kan bygge høyere, selv etter sin eske av hjerter er oppbrukt. Hvis gjestene slå seg sammen med en nabo, har de lov til å kombinere hjerter for å bygge et enda høyere stabelen; imidlertid, må lagene være erklært før starten av bygningen. Den enkelte eller team med høyest hjertet tårnet på slutten av de 2 minutter vinner spillet.