Spill for tenåringsgutter

Spill for tenåringsgutter


Når vertskap for en fest eller samvær for en gruppe tenåringsgutter, inkludere flere morsomme spill for å hindre kjedsomhet og holde tenåringer opptatt. Selv om noen tenåringer tror de har vokst spill, lage spill som fanger deres interesse er en sikker måte å få dem involvert. Tildeling tenåringer premier, som gavekort og små elektronikk, vil oppmuntre dem til å delta.

Marble Rolling

Marker en startstrek og en stående linje ca 10 fot fra hverandre. Har en gutt stå på startstreken, og alle de andre guttene stiller opp på stående linje. Fortell gutter på stående linjen til å stå med hælene sammen og tær fra hverandre i en 90-graders vinkel. Gi spilleren på startstreken en hånd full av klinkekuler. Han har to minutter på å prøve å rulle marmor i mellom beina på hver gutt på stående linje. For hver marmor som stopper mellom sine føtter, tjener han et poeng. Etter hver spiller har en sving, spilleren med flest poeng vinner spillet. Dette spillet fungerer best på et flatt, hardt underlag.

paintball Ballonger

Fortell ungdoms gutter å ta et ekstra sett med klær og forberede seg til å bli rotete mens du spiller et spill av paintball ballonger. Fyll flere ballonger med to forskjellige farger av vannløselig maling. Plasser hver farge i forskjellige kurver og dele guttene inn i to lag. Når du sier: "Gå", spillerne må bruke sine gruppe ballonger for å prøve å tagge spillerne på det andre laget. Hver spiller som er truffet med en maling ballong er ute av spillet. Det siste laget med en spiller stående vinner spillet.

Hinderløype

Lag en hinderløype i hagen din eller et åpent felt for guttene. Bruk tilfeldige elementer, for eksempel gamle dekk å kjøre gjennom, et lite barnebasseng å vasse gjennom, kjegler å løpe rundt, logg for å hoppe over og stoler til å klatre (over eller under). Plasser gjenstander over hele hinderløype og tid hver spiller. Spilleren med den raskeste tiden vinner spillet. Du kan også dele spillerne inn i lag og tid hvert lag.

1000 poeng

Fyll flere vannballonger og plassere dem i en stor bøtte. Velg en tenåring gutt å være kasteren først. Han vil stå ved siden av vannballonger, og spillerne må spre ut ca 50 fot fra kasteren. Kasteren kaster en vann ballong til spillerne og roper ut et punkt verdi, for eksempel 100 eller 300. Hvis en spiller fanger vann ballong, han tjener poeng kasteren kalt ut, men hvis ballongen sprekker han må trekke poeng fra sin score. Hvis en spiller berører ballongen men klarte ikke å fange den, han også må trekke poeng fra sin score. Den første spilleren til å score 1000 poeng blir den nye kasteren, og alt scoring starter over.