Star Wars Battlefront II Instruksjoner

Star Wars Battlefront II er et førstepersons skytespill med fokus på større skala, taktisk kamp. Det ligner på mange måter til Battlefield-serien av spill. Spillet legger til noen funksjoner til den opprinnelige Star Wars Battlefront, for eksempel ulike kamptyper, valg av prequel eller originale trilogien krefter og helten enheter. Det finnes også forskjellige kart fra det opprinnelige spillet, med noen kart blir fjernet eller endret.

grunn~~POS=TRUNC kontroller

De primære og sekundære angrep knappene er venstre og høyre museknapp som standard. Funksjonen av disse knappene avhenger av hva soldat skriver spilleren har og hva våpen er valgt. Disse er ikke nødvendigvis alltid offensive våpen, avhengig av enheten. Hver enhet kan hoppe (space), men å peke på hoppeknappen en gang kan brukes til å aktivere jet pack av Mørk Troopers og Jet Troopers, eller kraften hopp evne Jedi. Piltastene eller WASD-tastene brukes til å gå fremover og bakover og strafing. Musen brukes til å lete rundt og målretting. Disse kontrollene, men kan være helt tilpasses ved hjelp av kontrollene valget i hovedmenyen.

Spill moduser

De viktigste menyvalgene er delt inn i en rekke single player og multiplayer alternativer. Trening har et par oppdrag for å vise grunnleggende spillmekanismene til nye spillere. Rise of Empire og Galactic Conquest er single player modus følgende grunnleggende historien linjer. Instant handling tillater spilleren å hoppe rett inn å spille en kamp. Multiplayer kan brukes til enten LAN eller Internett-kamper med andre spillere.

Conquest er den klassiske Battlefront-modus, og vinnes av enten kontroll og holde alle de Command innlegg på kartet eller tappe alle fiendtlige forsterkninger. Hver side mister en forsterkning punkt når en enhet blir drept. I tillegg, hvis ett lag kontrollerer flertallet av Command innlegg på kartet, vil det andre laget begynner å miste forsterkningspunkter over tid. Noen Command innlegg kan ikke bli fanget, men kan bli ødelagt. En Command Post representert ved en diamant på kartet kan bli ødelagt.

gameplay

Når gytingen inn i spillet, velger spilleren en av flere enheter. De fleste alternativene er alltid til stede, men noen mer spesialiserte soldater og helter kun vises på enkelte kart eller under visse betingelser. Den valgte enheten bestemmer hva slags våpen og ferdigheter spilleren har. I motsetning til mange førstepersonsskytespill, kan spilleren ikke plukke opp forskjellige våpen fra falne fiender. Alle enheter bruker samme generiske ammunisjon og helse power ups.

Spillere gyte på kontrollpunkter okkupert av sine styrker. Hvis spilleren dør de kan respawn når som helst Control Point de velger til sin side går tom for forsterkninger. Når restartet, kan spilleren velge å bruke en annen enhet. Spilleren kan respawn når som helst ved å velge "Respawn" fra spillmenyen.