Stickman Skole Games

Stickman Skole Games


Stickman spill holde barna underholdt både hjemme og på skolen. Stickman er tegn i ulike spill som blant annet racing og strategi. Mens du nyter spillene, studentene øke sine oppfatnings, ansvarlig og staving ferdigheter, blant andre. Stickman spill spilles over Internett eller ved å bruke en blyant og papir.

city ​​Jumper

City Jumper er en Stickman spill som hjelper studenter finpusse sin timing og refleksive ferdigheter. Målet med spillet er å hoppe over så mange bygninger og gjenstander som mulig til alle nivåene er fullført. Studentene må hoppe over nok bygningene før tiden renner ut. Spillet styres ved hjelp av datamaskinens piler. Som studenter spille, de er gitt tips for å øke sin score. For eksempel, hvis de tar måker, de tjener ytterligere fem poeng.

stickman Sam

Stickman Sam har en blanding av action, humor og historier. For å kunne vinne kampen, vil studentene har til å praktisere sine leseferdigheter. Hvert spill i Stickman Sam serien har treningsoppdrag der elevene praktiserer ulike ferdigheter som trengs for å vinne spillet. Et eksempel oppdrag krever Stickman Sam å redde Bob fra sine fangevoktere. Studentene lærer akrobatisk rullende, klatring og hengende, blant andre ferdigheter. Spillet har i dag fire versjoner.

Potty Racers 2

Potty Racers 2, produsert av Gonza Games, er et racingspill som passer for barn i alderen 10 år eller eldre. Målet med spillet er å teste nivået av avstand og høyde spillerne kan reise. Poeng blir gitt når spillere delta i triks og ha vellykket landing og hopp. Hvert oppdrag gir spillerne en avstand og høyde mål. Spillerne har også muligheten til å oppgradere sine biler, inkludert å installere tilpassede hjul, deler og økt drivstoff.

Hangman

Hangman er et klassisk pinne spill som kan spilles enten på datamaskinen eller for hånd. Spillet er ment å hjelpe elevene øke ordforråd og lære nye ord. For å spille bøddel, trekker en student galge med en løkke som er koblet til den. Galgen er tegnet på toppen av papiret og er gjennomført ved å tegne en horisontal linje nederst, en vertikal linje som kommer opp fra sentrum av den vertikale linjen, og en kort linje overskriften til høyre på toppen av den vertikale linjen . Skuffen velger et ord og trekker antall streker ordet inneholder. Den andre studenten gjetter ordet, en bokstav om gangen. For hver feil bokstav, skuffen legger en kroppsdel. Spilleren taper hvis skuffen fullført kroppen før han gjetter ordet.