Teenage Gruppespill

Teenage Gruppespill


Når du planlegger en fest for tenåringer, planen gruppe spill holde alle tenåringer involvert i partiet og hindre kjedsomhet. Gruppespill fungere som isbrytere for nykommere. Tildele små premier til alle deltakerne.

menneske~~POS=TRUNC Knots

Spille dette spillet med en stor gruppe eller flere mindre grupper. Har alle tenåringer stå i en sirkel og gå mot midten av sirkelen, å komme så nært som mulig til hverandre. Hver spiller når ut og griper to andre spillernes hender, å være sikker på at ingen har to av samme spillerens hender. Når alle holder hender, gruppen prøver å komme seg ut i en sirkel. Tenåringene må gå over og under hverandres hender, armer og ben for å få untangled uten å slippe sine griper. For å spille dette som et spill, har grupper kjemper mot hverandre for å se hvem som kan løse floken sin menneskelige knute raskest.

Island Spill

Splitte tenåringer opp i to grupper eller flere grupper hvis du har mange tenåringer. Forklar til gruppen de kommer til å være strandet på en øy, og de har fem minutter til å tenke på den ene og eneste elementet de har lov til å ta med. På slutten av fem minutter, avslører hver spiller varen han ville ta og hvorfor han ville ta det. Deretter hvert lag har 15 minutter til å diskutere hvordan de kan sette sine elementer sammen for å lage andre elementer. Laget med flest kreative svar vinner spillet.

Gjør det større

Del lagene inn i to grupper eller flere små grupper. Gi hvert lag en pakke med binders eller en rull med folie. Målet med spillet er for tenåringer å opprette et element med levering de ble gitt. Hvert lag har 15 minutter på å lage et element av sine valg. De må holde legge til elementet for å gjøre det større og bedre før tiden utløper. Ved slutten av 15 minutter, lagene presentere sitt endelige produkt til voksen dommere. Dommerne annonsere vinneren for de mest kreative oppfinnelse.

Hvem er leder?

Har alle tenåringer sitter i en sirkel og fortelle en tenåring å forlate rommet. At spilleren er "det" spiller. Resten av kretsen bestemmer på en leder. Når de har bestemt seg, bringe "det" spiller tilbake inn i sirkelen. Lederen begynner å gjøre noe sånt hopp på en fot, gni hodet eller klappe hendene. Alle andre spillere må følge lederen. Lederen fortsetter å endre posisjoner, mens de andre tenåringene må følge ham. "It" spiller har tre gjetninger å finne ut hvem lederen er. Hvis han gjetter riktig, er leder den nye "it" spiller. Hvis han ikke får det til, må han være "det" igjen.