Teenage isbryting Games

Teenage isbryting Games


Icebreaker spill gir tenåringer en mulighet til å bli kjent med hverandre. Disse spillene vil fungere for tenåringer på en fest, ungdomsgruppe eller vennlig samvær. Isbrytere oppfordrer tenåringer til å bryte gjennom sin skyhet og dele informasjon om seg selv, samt lære om andre tenåringer til å få nye venner. Tildeling små premier, som gavekort, stasjonære sett, kostyme smykker, hår tilbehør og kortspill vil holde tenåringer klar til neste kamp.

Gelé bønner

Har alle tenåringer sitter i en sirkel og gi hver ungdoms 10 jellybeans eller pennies. Velg en tenåring å gå først og ha henne si noe hun aldri har gjort, for eksempel "Jeg har aldri vært ute av USA" eller "Jeg har aldri spist sushi." Enhver tenåring som har gjort det, må gi tenåringen i midten en jellybean. På slutten av spillet, spilleren som har flest jellybeans vinner.

Felles Tre er

Bryt tenåringer i grupper på tre og gi hvert lag et papirark. Fortell tenåringene de har 15 minutter å komme opp med flere ting tre av dem har til felles. Ikke ta med åpenbare ting som hår, klær, øyenfarge og kjønn. Noen eksempler er vår mors navn som begynner på samme bokstav eller vi alle har en bror og en søster. Tildele team som kan finne de vanligste elementene i sin gruppe.

Balloon Stomp

For å få tenåringer ler, spille et spill av ballongen stomp. Knyt en 12-tommers stykke garn til flere ballonger. Hver tenåring vil knytte en ballong til hver og en av hennes ankler. Når du sier "Go", tenåringer må prøve å komme sine motstandere 'ballongen med stamper på det uten å få sin egen popped. Den siste spilleren igjen med en oppblåst ballong vinner spillet. Spille dette spillet i team ved å dele tenåringene i like grupper og gi hver gruppe visse fargede ballonger.

fargede Candies

Passere en bolle med små, fargede godteri rundt til alle tenåringer og fortelle dem om å ta uansett hvor mange de vil, men ikke for å spise dem. Forklar tenåringene at de må dele et interessant faktum om seg selv for hver del av godteri de tok fra bollen. Når alle er ferdig, gå rundt sirkelen en om gangen og se hvem som kan huske et faktum om noen av spillerne i sirkelen. Hvis tenåringen svarer riktig, vinner han en liten premie. Dette vil holde tenåringer betaler oppmerksomhet til hva alle har å si.