Tidsbestemt multiplikasjon Games

Tidsbestemt multiplikasjon Games


Multiplikasjon kan være en kamp for mange barn å lære. Dette er grunnen til gange spill kan virkelig hjelpe barna mestre kunsten --- det gjør matematikk morsomt og bringer barna tilbake for mer. Tidsbestemt multiplikasjon spill kan utfordre elevene til å prøve hardere og lære multiplikasjon lettere.

Math Magician

Math Magician, tilgjengelig på Oswego City School District matematiske spill nettsted, er en fartsfylt multiplikasjon spill som vil utfordre elevene. Studenten starter med å plukke antall som han vil konsentrere seg (1-9). Dette er et flott alternativ fordi det lar barnet fokus på de områdene av multiplikasjon der han sliter med. Studenten har 60 sekunder å fullføre alle gangeproblemer. Spillet holder spor av alle sine riktige og feil svar. Barn spiller gjennom spillet så fort som mulig, med formål å få så mange spørsmål riktig som mulig. Når du er ferdig, spillet presenterer andelen problemer svarte riktig og den tiden der han avsluttet spillet. Barnet kan da legge inn sin poengsum på ledertavlen for å se hvor godt han utførte.

Math Trainer

Math Trainer, tilgjengelig på mathisfun.com, er en av de mest opsjonsfylte, tidsbestemt multiplikasjon spill. Faktisk studenten får velge lengden på spillet sitt. Hun kan stille inn timeren fra ett minutt til 39 minutter. Dette hjelper henne velge om hun ønsker en rask spillet til å utfordre sine reflekser eller et lengre spill for å utfordre henne utholdenhet. Hun kan velge gangetabellen opp til 12. ganger tabellen. Svare på spørsmålene fyller svaret til sin plass på tider Tabell, noe som gir studenten en god visuell om hvor det faller. Den holder styr på barnets riktige og feil svar og gir en score på slutten av spillet. Studenten kan prøve å forbedre sin poengsum ved å spille spillet et par ganger om dagen. Den kan også brukes til addisjon, subtraksjon og multiplikasjon.

The Knight og prinsessen

Dette lekende spill, tilgjengelig på multiplication.com, gir elevene et morsomt visuelt spill for å hjelpe dem med deres multiplikasjon. En ridder forsøker å redde prinsessen på toppen av et slott ved hjelp av en gigantisk gummistrikk til å lansere seg over vollgraven og til toppen av slottet. Denne morsomme oppsettet vil holde elevene underholdt, selv om spillet i seg selv er utfordrende. Spilleren velger tallene hun skal fokusere på i spillet. Hun velger da hennes ridder, som vil indikere vanskelighetsgrad. Den lille ridder vil være lettest å kaste, mens den høye ridder vil bli vanskeligere og tung ridder de vanskeligste. Problemet vil bli vist på toppen av skjermen og mulige svar vil bli vist i skyene. For hver andre brukes til å svare på spørsmålet, er ridderen trukket frem av gummi band; hvis han blir dratt for langt, vil han falle i vollgraven. Studenten har åtte sekunder til å svare på problemet.