Tinkerbell Flying Games

Tinkerbell Flying Games


Lag en magisk fest eller samvær ved å forvandle dine små gjester til nisser og alver fra Tinkerbell hjem fra Neverland. Gjestene dine vil spille rollen som bevingede vesener, som de deltar i spill inspirert av Tinkerbell evne til å fly. Tinkerbell flying spill tillate gutter og jenter likt å "oppleve" en verden av Neverland.

Kle Part

La hver jente og gutt som skal spille de Tinkerbell spill kle seg ut som en fe eller Pixie. Bruk fargerike klær, eller har hvert barn ha et antrekk av en enkelt farge, for eksempel Tinkerbell grønne. Hvis du bruker gamle klær, bruke glitter stoff maling for å legge swirls til antrekk. Du kan også male kroppen glitter på barnas utsatte armer og ben. For å lage vinger, klippe figurer fra papp og dekke dem i skinnende stoff. Fest en lang stripe av tøy til toppen og bunnen av hver vinge, slik at barna kan bære vingene som de ville ha på seg en ryggsekk.

Cloud jakt spill

Legg ut et stort stykke blått klede, og pepper den med klumper av hvite bomullsdotter eller pute stuffing. Inne i bomull skjule mynter eller andre små, blanke gjenstander. Målet med spillet er å ta svinger flytte rundt duken, som representerer himmelen, og plukke gjenstander fra bomull baller, som representerer skyer. La barna til å holde hva premier de finne som de sveve sammen skyene.

Hinderløype

Sett opp en hinderløype i hele bakgården eller uteplass. Inkluder stasjoner som sklir ned en sklie, svinge over et tau og hoppe gjennom ringer lagt ut på bakken. Forklar alvene at de reiser tilbake til sine hjem i Pixie Hollow, men må gå gjennom en farlig del av Neverland for å komme hjem. Spilleren som gjør det gjennom hinderløype raskest er erklært som vinner.

Musikken Fairies

I en vri på musikalske stoler, spille et spill av musikalske feer. Bruk avføring innpakket i brunt bygging papir til å representere trestubber, og har alvene flytte rundt i en sirkel mens du spiller musikk fra "Peter Pan" eller noen av Tinkerbell filmer. Når musikken stopper, alle alvene må finne en stubbe å sitte på. Enhver fe stående er ute. Fjerne en stubbe hver runde helt til bare en fe gjenstår.