Tips og Juksekoder på "Mystery Case Files: Ravenhearst"

Tips og Juksekoder på "Mystery Case Files: Ravenhearst"


Utgitt 8. januar 2007 for PC og 2. februar 2007 for Mac, "Mystery Case Files: Ravenhearst" er et pek-og-klikk-strategispill som har spillere jakter på ulike objekter i hver og en av spillets nivåer. En elektronisk versjon av det klassiske skjult Bildet spill, "Mystery Case Files: Ravenhearst" ble produsert og utviklet av Big Fish Games, og har vært vurdert "E for Everyone" av Electronic Software Rating Board.

dagbok sider

Det er en dagbok siden gjemt i hvert nivå som må finnes for å gå videre til neste sted, men du trenger ikke å finne hver eneste skjult objekt i nivå for å finne siden. Når dagbok siden er funnet, er det helt greit å gå videre til neste sted i stedet for å bruke for mye tid på å finne de resterende spor i området som du er i.

Bruke telefonikon

Når du blir en møtt med en låst puslespill dør, klikker du bare på telefonikonet for å automatisk løse puslespill og åpne døren. Dette vil føre til at du mister eventuelle gjenværende tips du måtte ha, så husk å bruke dette alternativet etter at du har brukt opp alle dine tilgjengelige hint.

Låse opp Parlor Room Door

For å låse opp privaten døren, må du skyve hver tre tegn i sin riktige sporet i puslespillet. Eventuelle tokens med en sol eller lys tema bør plasseres på venstre side av puslespillet, mens noen tokens med et mørkt tema bør plasseres på høyre side. Når alle symbolene er på plass, er det bare å trykke på lysbrytere ved siden av døren for å låse den opp og gå inn i stua rommet.

Låse opp drenge Door

Det er flere trinn som trengs for å låse opp pusle døren til drengestuen. Etter å ha klikket på ventilen i nærheten av klokken for å flytte den til den andre siden, flytte klokke hender slik at tiden leser akkurat "09:30". Ta flaskeåpner fra hylla og bruke den til å åpne den lilla flasken; snu den opp ned ved å klikke på det røde hjulet to ganger. Nå klikker på lekebil for å tenne ilden under potten. Bruk luftpumpe for å blåse opp ballongen, som vil avsløre en ventil som det stiger. Dampen fra ventilen kan nå brukes til å åpne låsen på døren, gir deg tilgang til drengestuen.