Tips om "Game Dev Story" for Android

Hvis du noen gang har hatt en idé til et produkt som ville ta spillverdenen med storm, "Game Dev Story" gir deg uttaket til å forfølge denne drømmen nesten med din Android-telefon. Kairosoft sin simulering gir deg verktøy for å bygge din bedrift fra grunnen av og gjøre ditt preg på bransjen. Å gjøre de riktige personal valg, kombinert med balansering in-house utvikling med oppdrag for andre utviklere, er nøkkelen til å få markedsdominans mens vinne over kritikere og fans.

game design

Du begynner ved å velge en sjanger, så en type, som er undersjanger av din nye spillet. Dine spill er mest sannsynlig å bli treff når du kombinerer sjangre og typer som intuitivt går sammen. For eksempel, er en actionsjangeren med en kampsport typen sannsynlig å være lønnsomt, mens kombinere skytteren sjangeren med romantikk typen er mye mer risikofylt. Når et selskap er økonomisk sikker, kan du av og til prøve mer risikable kombinasjoner. Mens det romantikk-tema shooter er ikke en garantert suksess, vil du fortsatt få poeng som du kan bruke til å forbedre fremtidige spill med samme sjanger eller type, øker sjansene for suksess i markedet.

Ansettelser og oppsigelser ansatte

Hver av dine ansatte har et annet område av kompetanse, som for eksempel grafisk design eller koding, og statistikk som "Proficiency" og "Sound" reflektere sine ferdigheter i disse utvikling ferdigheter. Over tid, ansatte få erfaring i sine grunnleggende ferdigheter, mye det samme som tegnene gjøre i et rollespill, og oppnå nye nivåer i sine yrker. Ikke nøl med å skyte din første ansatte og erstatte dem med mer faglært personell når du har penger til å gjøre det. Mens det kan virke billigere å la din begynner ansatte til å forbedre deres statistikk gjennom å få erfaring, er det mer kostnadseffektivt i det lange løp å skyte dine svakere ansatte og pådra seg en stor engangskostnad å ansette en erfaren utvikler.

Lønnsarbeid

Lønnsarbeid gir inntekt og poeng du kan bruke til å øke ansattes statistikk, men du må sørge for at dine kontrakt jobber ikke vil forstyrre din kjernevirksomhet. Begrens deg til å akseptere oppdrag som tar 10 uker eller mindre for å fullføre. Dette sikrer at du vil være i stand til å holde kundene fornøyde, mens stadig innføre nye spill til markedet. Den høytiden er den mest lønnsomme tiden av året, så administrere tid forpliktelser til å tillate deg å gjøre oppdrag for en måned eller to på forsommeren, så gi deg selv en fire-måneders vindu for å utvikle en hot ny utgivelse for Christmas kjøpere .

Spill Statistikk og Booster Items

Simuleringen gir deg 20 år å fullføre prosjektet. En gang i året, vil en omreisende selger besøke din bedrift som tilbyr gadgets og tilbehør. Hvert spill du utvikler har sin egen statistikk, slik som "Fun" og "Sound", som gjenspeiler de aspekter av kvalitet i det ferdige spillet. Selgeren er elementer kan øke statistikken av spillet du for øyeblikket arbeider med - hvis du har råd til dem, er det. Mens disse øker er dyrt, økt kvalitet gir de oversettes til økt salg og bedre vurderinger, noe som gjør dem gode investeringer.