Tips om Playing Charades

Charades, et spill av pantomime, krever en person til å handle ut et ord eller uttrykk ved hjelp av håndbevegelser mens de andre på laget hans forsøk på å gjette ordet eller uttrykket raskere enn det andre laget, eller før tiden renner ut. Når du spiller charades, bør en spiller bruke forhåndsbestemt bevegelser som gruppemedlemmene hans forstår du raskt innskrenke mulighetene for pantomime.

kategorier

En spiller bør først indikere i hvilken kategori pantomime faller ved å etterligne vanlige bruksområder for kategoriserte elementene. For eksempel kan han la hendene sammen og brette dem til å representere åpne en bok, noe som betyr at ordet eller uttrykket tar form av en bok tittel eller sjanger. Alternativt kan han pantomime til hans teammedlemmer en sangtittel ved å late som han har en mikrofon og åpne munnen som om han synger.

Størrelse

En spiller kan begrense mulighetene ytterligere for sine lagkamerater ved å holde opp fingrene til å representerer antall ord en setning inneholder. Han kan bryte setning eller ord ned i stavelser ved å hvile en finger på armen for hver stavelse. Når pantomiming et ord eller stavelse, kan en spiller holde opp fingrene til å representere rekkefølgen på et ord, og plassere fingrene på armen for rekkefølgen av en stavelse.

Flertalls, spent og kjønn

Når du arbeider med setninger som krever teammedlemmene til å si et ord eller en setning slik de er skrevet på en papirlapp, bør en spiller knytte hans pinky fingrene sammen for å representere et flertall ord, vinke farvel over skulderen for å representere fortid, og peker på avstanden til å representere futurum. Hvis han trenger å angi kjønn, kan han danne en "o" med sin tommel og pekefinger for kvinnelig eller krysse to fingre for mannlige.

likheter

En spiller Pantomimes ofte ord og gjenstander som høres ut som et ord eller stavelse, som utgir seg for å brøle som en løve til intime ordet "lyver". Han kan kopp hånden mot øret eller slepebåt på sin øreflippen til å representere at ordet blir søkt høres ut som pantomime han skal utføre.

gjetter

Når gruppemedlemmer komme nær identiteten til pantomime, kan en spiller oppmuntre dem ved å vinke sine hender mot seg selv, med vinket vokser mer intens som gruppemedlemmer gjette nærmere den riktige ord eller uttrykk.

Han kan skyve bort hendene når gruppemedlemmer ikke er på rett spor. Hvis et gruppemedlem gjetter riktig ord i en setning, kan spilleren berøre nesen med en finger. Hvis gruppemedlemmene hans mister oversikten over hans pantomime, kan han begynne fungerende prosessen over ved først å lage en knyttneve eller holde ut begge hender med dem overfor sine medlemmer.