Tips om "Totem Tribe"

Du er sjef Aruku av Hawk Tribe i dataspillet "Totem Tribe", og du må finne mystiske gjenstander på de mange øyene som utgjør hjemme. Aruku og hennes stamme møte vennlige kloke folk som tilbyr hjelp og råd på reisen og onde skapninger som den mørke skyggen som må bekjempes. Hvert kapittel i «Totem Tribe" har forskjellige mål, men du er fri til å utforske og besøke øyer som det passer deg.

Exploring

Når man kommer til en ny øy, bare en liten del av terrenget er synlig, og resten er dekket i svart. Du må utforske resten av øya, og speideren er den beste enheten for jobben. Speidere bevege seg raskere og har en bedre synsfelt enn jagerfly, så speiderhytte bør være en av dine første byggeprosjekter når du flytter til en ny øy. Speidere er ikke veldig tøff skjønt, så gi dem en eskorte av jagerfly for å beskytte dem mot fiender hvis du er avvik langt fra landsbyen din basen. Alle enhetene i spillet tar den mest direkte ruten til målet, og de noen ganger blir fanget på busker, bygninger eller andre gjenstander i stedet for å gå rundt dem. Flytt speidere korte avstander for å holde dem fra å bli sittende fast.

guide Stones

Hver øy har guide steiner - biter av stein med skrift på. Klikk på en guide stein for å motta et spill hint. Mens guide steinene ofte levere generelle spilltips, de noen ganger gi informasjon som er nødvendig for å fullføre nivået. For eksempel styre steiner på Red Rock Island i kapittel 6 forklare hvordan å ordne fargene på lanterner nær idol for å få en kraftig ildkule angrep. Finne og lese hver guide stein på hver øy. Uleste guide steiner har en gul glød.

Kart

Det innfelte kartet på nedre venstre hjørne av skjermen viser gjeldende øya. Vennlige enheter vises på kartet i grønt, mens fiendtlige enheter er røde. Bruk dette kartet for å holde styr på alt som skjer på øya. Klikk på en del av det innsatte kartet til å bli tatt direkte til det området i den større skjermen, som tar mindre tid enn å rulle. Hold et øye for nærmer fiender på kartet innfelte og skifte kampenhetene rundt etter behov.

enhet Movements

Enheter av samme type bevegelse og arbeide sammen. Alle dine speidere utforske i en gruppe, og alle dine kamp enheter, inkludert bueskyttere, jegere og heksedoktorer, fungerer som en enkelt hær. Når du tilordner speidere og jagerfly for å flytte til et bestemt sted, vil de bli der til du husker dem eller gi dem en ny oppgave. Ta med enheter tilbake til landsbyen når de ikke er opptatt. Hvis det er et angrep på landsbyen din, vil væpnede enheter være klar til å forsvare den. Arbeidere også fungere sammen, og kan bare bygge, reparere eller oppgradere en enkelt bygning på en gang. Hvis du tilordner de ansatte til et prosjekt før de er ferdig en eksisterende, vil de slutte med det de gjør, og gå videre til nye oppdrag.