Triks for Dream Chronicles 2

"Dream Chronicles 2" er en direkte oppfølger til forgjengeren, med en historie som strømmer fra den første. Spillet kombinerer elementer av både skjulte objekter og puslespill. På grunn av innholdet av puzzle-spill, er det lett å bli sittende fast. Noen ganger er alt som trengs for å få unstuck en annen måte å tenke på.

finne elementer

Hvis du står fast på en oppgave fordi du ikke finner noe, se etter blinkende lys som vises med noen sekunders mellomrom. Lyset skinner i enten området til et objekt du har ennå ikke plukket opp - enten en drøm stykke eller noe behov for en bestemt oppgave - eller et sted du trenger å flytte til eller betale nærmere oppmerksomhet til. Noen ganger kan ting kan åpnes eller flyttes. Hvis du holder musepekeren over et element, kan spissen som dukker opp om elementet belyse om det er nyttig for deg.

Drøm Jewels and Pieces

Drøm brikkene er spredt rundt alle scenene du passerer gjennom. Noen ganger er de skjult svært godt. Du trenger ikke å samle dem alle - eller noen - for å vinne kampen, men de hjelper, og jo mer du samler, jo bedre sluttresultatet. Som du samler drømme stykker, du har fullført drømmen juveler. Du kan meditere på de fullførte drømmen juveler, og en gåte vises. Løse disse gåtene vil gagne deg fordi hvert løste gåten produserer et hint for å hjelpe deg senere i spillet.

Mazes

"Dream Chronicles 2" inneholder to labyrinter. Verken labyrint er enorm, men det er likevel lett å få snudd rundt. Hvis du befinner deg fast, prøv å finne en corner, og tegne deg et kart over fremgangen din når du beveger deg ut av hjørnet. På den måten når du blir slått rundt, kan du bruke kartet til å fortelle hvilken retning du bør gå for å finne veien inn i en uutforsket del av labyrinten.

løse gåter

Hvis du får problemer på et puslespill og kan ikke finne en måte å bli unstuck, tilbakestille det. Du vil starte fra begynnelsen av nivået, og noen ganger er dette ny start er det du trenger for å finne løsningen. Også, hvis du spiller "Dream Chronicles 2" for andre gang, vil ikke alle elementene være på samme sted, noe som betyr løse oppgaver vil være litt forskjellig hver gang.