"Virtual Villagers" Tips

I "Virtual Villagers" spillere hjelpe skipbrudne overleve på en øde øy. Spillet er samtidig uformell og grusom. Landsbyen trenger ikke hardcore oppmerksomhet, og faktisk "Virtual Villagers" kan kjøre hele natten av seg selv. Men hvis spillerne ignorere spillet for lenge, sult, sykdom og død vil ødelegge deres virtuelle følgesvenner.

Grunnleggende behov

Landsbyboere trenger mat å spise og ly fra stormer. Hvis de mangler disse tingene, vil de svekkes og dø. Tidlig i spillet, maten er rikelig, som spillere kan høste en rikelig tilførsel av bær. Disse slutt gå tom, og bygda må være forberedt når det skjer. Fokus på utvikling av landbruket teknologi, slik at innbyggerne kan starte en gård. Med det, vil de ha en jevn matkilde som befolkningen vokser. Tilsvarende landsbyboerne trenger ly, og for å forberede noen for oppgaven med å bygge nye hytter, i begynnelsen av spillet har bare et enkelt tegn utføre bygge oppgaver som hytta reparasjoner og godt renhold. Når landsbyen trenger nye hytter, han vil være klar til å bygge dem.

babyer

Med tiden landsbyboerne bli gammel og dø. For å unngå å dø ut, må landsbyen barn. Spilleren kan oppmuntre dette ved å plassere en mannlig og kvinnelig landsbyboer i nærheten av en åpen hytte. Hvis de liker hverandre, vil de gå inn og en baby vil snart komme. Virtuelle babyer er sulten, skjønt, og de spiser like mye mat som en voksen. Har du ikke flere barn enn landsbyen din kan støtte, gitt dagens matproduksjon og bolig nivåer. Selv babyer som standard har ingen ferdigheter, kan en Master Scientist lære dem. Plasser en Master forsker ved dobbel bredde hytta, og han vil gjøre den om til en skole. Fra da av, når babyer blir voksne de vil være klar til å jobbe.

kasser

Kasser vaske med jevne mellomrom i land. Noen ganger tar de nyttige varer; andre ganger føre til problemer. I verste fall vil kasse være fulle rotter som vil skade bygninger og bringe sykdom til landsbyboerne. Omvendt, kan de være full av mat, verktøy eller partall (så rart som dette høres) babyer. Av spesiell interesse er de tre ampuller. Den blå flytende årsaker sykdom, fører til boblende væske et tegn til å miste ferdighetspoeng og den røde væsken vil endre et tegn utseende. Unngå disse når det er mulig.

Sykdom

Når karakterene blir syke, de langsomt svekkes til de dør. Det er viktig at en annen landsbyboer helbrede dem før dette skjer. Medisin er en ferdighet, og ikke hver landsbyboer har det. Selv om spillere kan bli fristet til å ha et enkelt tegn spesialister til å bli den landsbyen lege, er denne tilnærmingen risikabelt. Hvis hans pasient misliker ham, vil pasienten nekte service, døende stedet for å bli behandlet. I tillegg, hvis legen selv blir syk, trenger han noen han stoler å kurere ham. På grunn av dette, har alltid minst to dyktige leger i en landsby.