WoW tegn typer og beskrivelser

A "World of Warcraft" karakter har en rase og en klasse. Spillet har 12 løp og 10 klasser. Den type karakter du velger vil ha stor innvirkning på hvordan du spiller spillet, og hvor enkelt det er å finne grupper for fangehull.

Pure Damage

En ren-skade karakter fokuserer utelukkende på å håndtere skader. Spillet har to typer ren-skade tegn: melee og utvalg. Pure-skade tegn har ansvaret for å drepe fiender så raskt som mulig. Den rogue fungerer som den eneste rene-melee skade klasse. Mages, trollmenn og jegere utgjør ren trekkende skadeklassene. Pure-skade tegn mangler vanligvis overlevelsesevnen til andre klasser, fordi deres skade produksjonen er så høy. Deres mangel på overlevelses kommer fra enten en lav helse bassenget eller mangel på rustning. Warlock'er, for eksempel, kan ha en høy helse basseng, men de kan bare ha klut rustning. Som med alle andre tegntyper, ren-skade klasser har tre talent trær. Hver talent treet fokuserer på en annen type angrep. Mages, for eksempel, kan velge å trene først og fremst i frost, brann eller uforståelige magi.

Hybrid

De resterende seks klasser er klassifisert som hybrid tegn. Hybrid tegn kan fokusere på en blanding av healing, skade og tanking, avhengig av hva talent treet de velger å tilbringe talent poeng i. Kriger og Death Knight kan velge å kjempe som en skade forhandler eller som en tank. Druids og paladins kan fokusere på healing, tanking eller skade. En sjaman kan fungere som et område eller melee fighter i tillegg til en healer. Prester kan velge å helbrede eller trene i magi skade. Hybrider holder til stede til ordtaket "Jack of all trades, master of none". Hybrider vanligvis ikke utmerke seg i ett område bedre enn en tilsvarende klasse. Warriors, for eksempel, kan vanligvis ikke sette opp de samme skadestatistikk som en tilsvarende rettet rogue. Prester kan helbrede bedre i visse tilfeller, mens druider helbrede bedre i andre. Death Knight-klassen er tilgjengelig med "Wrath of the Lich King" ekspansjon.

Løp

Sammen med å velge et tegn klasse, kan du også velge et tegn rase. Det er mer til hver rase enn utseende. Hver rase kommer med fire racials, som er essensielt passive eller aktiverte øker til din karakter. For eksempel, natt alver har Nature Resistance, Wisp Ånd, raskhet og Shadow. Nature Resistance er en passiv rase, noe som øker Night Elf natur motstand. Shadow er en aktivert rase som gjør at Night Elf til å bli mindre synlig for de rundt ham.

Et tegn klasse er direkte relatert til hvilken rase du velger. For eksempel kan du ikke velge å spille en warlock som en Night Elf. Tegn løpene er også atskilt av Alliance og Horde fraksjoner. Du vil oppleve en helt annen spill hvis du velger å spille en fraksjon over den andre. Blodet alv og Draenei løpene er tilgjengelig med "Burning Crusade" ekspansjon, mens Worgen og Goblin løpene er tilgjengelig med «Cataclysm» ekspansjon.

Hva skal jeg velge

Ingen karakter er virkelig bedre enn en annen, slik at valget avhenger av din spillestil. Hvis du tenker å sitte tilbake og magi er kjedelig, unngå å skape en mage eller warlock. Hvis du ikke tror du vil nyte bare gjøre skade, og velg en hybrid klasse. Hvis du er alt om utseende på din karakter, så du ikke trenger å ta hensyn til hvilken rase du velger. Men hvis du vil ha den mest effektive karakter, velge en rase som passer godt med klassen type. For eksempel kan du velge en dverg hvis du ønsker å spille en kriger tanken; deres Stonerase hjelper med overlevelsesevne.