Youth Group Travel Leker og aktiviteter

Youth Group Travel Leker og aktiviteter


Spille reise spill med din ungdomsgruppe kan gjøre turer føle kortere og hindre uønsket atferd forårsaket av kjedsomhet. Bly barna i en av disse spillene eller har hvert barn pakke en anti-kjedsomhet aktivitet pack. Sørg for å debrief andre anstand før du starter turen å sikre at det er nok engasjerte voksne til å få moroa startet. Alltid ta hensyn reise sikkerhet; aldri spille spill som involverer stående, hopping, forstyrrer andre passasjerer eller hindre plikter bussjåføren / pilot.

Alphabet spill

Alfabetet Spillet kan spilles med par eller grupper så stor som 15 barn. Velg en kategori av mennesker, steder eller ting - for eksempel dyr, navn, byer, karriere eller sport. Kunn et ord relatert til kategorien som begynner med bokstaven "A" Hvis kategorien er dyr, kan du si "alligator." Den andre spilleren fortsetter å bruke bokstaven "B", den tredje med "C" og så videre. Når "Z" er nådd, blir en ny runde i gang, og spillet fortsetter på "A." Hvis en spiller ikke kan tenke på en vare, de er ute etter runden. Spillerne er også diskvalifisert for gjenbruk av det samme ordet. Spillet er over når alle spillerne er ute, har en forhåndsinnstilt frist er nådd eller det ikke er flere ord i den kategorien.

"Buzz"

"Buzz" er en matte spill som passer for barn i 5. klasse og oppover. Dette spillet fungerer best med en mellomstor gruppe på fem til 15 spillere. Barn fungere som en gruppe for å telle fra null til 100, med hver spiller å si et tall i sving. Når du passerer et tall som er delelig med fem, erstatter du nummeret med ordet "buzz". Spillere også si "buzz" når tall fem vises i en rekke - for eksempel "1, 2, 3, 4, buzz, 6, 7, 8, 9, buzz." Hvis du glemmer å si "buzz" eller si "buzz" på feil tidspunkt så blir du fjernet fra spillet. Spillet fortsetter til det bare er én spiller igjen. For å gjøre spillet mer vanskelig for eldre ungdommer, bruke en annen faktor - for eksempel, 7, 9, 13.

Delte Stories

Sminke dumme historier om hverandre, det ekskursjon eller fremmede som kjører forbi. Har ungdommer arbeide sammen for å utvikle en historie. Det er mange måter å kjøre denne aktiviteten: ord-for-ord, setning-for-setning, scene-for-scene. Vurder å bruke en bærbar mikrofon for å aktivere alle reisende til å delta. Bruk mikrofonen som en "talking stick", for å utpeke en enkelt høyttaler og dele rollen som historieforteller. Du kan tiden barna som de bruker mikrofonen, slik at hver 30 sekunder for å legge til historien.

Tegning med fargestifter

Eldre barn og tenåringer ofte unngå å bruke fargestifter. Skru klokken tilbake ved å gi barn med pappplater og en plastpose med fargestifter. Disse tegnesaker er tryggere enn blyanter og penner. Barna kan tegne, spille tic-tac-toe eller skrive hemmelige meldinger. Spar tid ved å forberede kits med fargestifter og tegne pads på forhånd.

Magnetiske Reisespill

Selv for dyrt å kjøpe for store grupper, magnetiske reise versjoner av kjente brettspill er en morsom måte å fordrive tiden når du reiser. Du kan også bruke en magnetisk brettet for å lage din egen magnetiske spill - for eksempel pakke poesi magneter med en magnettavle for litterære moro on-the-go.

Syng med!

Hvis du har glemt dine spill hjemme eller bare ikke har tid til å sette dem sammen, sing-alongs er en enkel løsning. Sjekk din speider håndbok, religiøs aktivitet bok eller leir rådgiveren guide for ideer - for eksempel "Jeg har noe In My Pocket", "få nye venner," og "Row, Row, Row Boat". The National Institute of Environmental Health Sciences tilbyr et gratis online katalog av sanger og allsang musikkfiler for barn.

"To sannheter og en løgn"

"To sannheter og en løgn" er en stor isbryter for barn som er bare å bli kjent med hverandre. Dette spillet kan spilles med en gruppe av alle størrelser, men fungerer best med små grupper på to til seks barn. Barna etter tur si tre ting om seg selv. To av disse elementene er sant, mens den tredje er en løgn - ". Mitt etternavn er Fudge, jeg hater tv, og jeg elsker bøkene" f.eks De andre spillerne bytter gjette hvilken uttalelsen er en løgn.