Assassin Creed 2 Puzzle Hjelp

Lansert i 2009, "Assassins Creed 2» er den første oppfølgeren til den populære tid reiser stealth franchise. I spillets hovedkampanje, er det en rekke av vegger og bygninger som er merket med skjulte symboler. Disse stedene representerer spillets mange "sannhet" oppgaver, som presenterer utfordringer som spenner fra ordspill til geometriske mønstre.

Maleri likheter

Flere av de "Assassins Creed 2" gåter har en serie av bilder med et ord anelse for å finne ut hvilke bilder ikke hører hjemme. For eksempel, i spillets første glyph puslespill, «I begynnelsen» spillere vises ti malerier, sammen med ledetråd, "Fem av disse mytiske scener dele en CORE likhet." "Kjernen" i dette tilfellet refererer til det faktum at fem av disse bildene har et eple. Den balanseførte ordet i disse utfordringene gir alltid nøkkelen til å løse dem. På de to "maktmidler" puslespill, ordet "cut" skal lede deg til å velge malerier med sverd, mens ordet "lean" foreslår å velge malerier der det er en stab.

Opplyser Images

Flere oppgaver krever at spillerne å markere en bestemt del av et bilde for å finne skjulte objekter. På puslespillet "Apollo", markere satellitt topp ut fra bak månen, stille opp sølv seksjoner på satellitt å danne en solid bjelke, deretter markere den skjulte eple under høyre oppstart av astronaut. Noen av disse oppgavene har ordet ledetråder, som "Infinite kunnskap" puslespill, som lyder "Its åpen munn leverer kiss of death". Dette er en melding om å markere munningen av bazooka.

hørsels~~POS=TRUNC Puslespill

En annen serie av tegn oppgaver må du høre mens du søker et bilde for å avgjøre hvilken del, hvis markert, vil gi de mest Piper lyder. På rekke "Martyrs" puslespill, markere midten av Tsar Nicholas II ansatte. For maleriet av Joan of Arc, markere sentrum av henne sverdet. Du vil da bli vist et stort kart. Her fremheve bildet av brann og dra den til maling av Joan of Arc, deretter markere bildet av Rasputin og dra det til Nicholas II maleri.

kode Wheels

Flere av tegn puslespill i "Assassins Creed 2» må løses med bruk av en kode hjulet. For "Hat Trick", først markere hjertet av både Gandhi og Houdini. Deretter g av "1" på den indre kodehjulet med "6" på det ytre hjul. Deretter skriver du inn passordet "312." På puslespillet "Jeg vil bli døden, Destroyer of Worlds", først matche solid trekanten på det ytre hjulet med "9" på den indre hjulet. Neste matche "5" på urskiven med sirkel og to ruter, "2" med singelen sirkel, og "9" med singelen trekant. For å fullføre puslespillet, trykk på den røde knappen på neste bilde, og deretter markere tallene i nedre venstre hjørne.