Barnehage Recess Games

Barnehage Recess Games


Selv kindergartners lære det grunnleggende ABCs og 123s i klasserommet, lærer de hvordan de skal samhandle med andre på lekeplassen. Fordypning fungerer som en kjærkommen anledning for disse ungdommene å brenne litt energi og ha det gøy. Gjør sine pauser hele mer spennende ved å planlegge noen spill for elevene å leke med hverandre.

Stjel Teddy

Samle barna i en sittende sirkel. Plukk en student til å sitte i midten, bind for øynene. Plasser en bamse bak spillerens tilbake. Spille litt musikk som spillerne i sirkelen alle bytter på å prøve å snappe bamse. Den blinde spiller kan forsøke å tagge spillerne som de krype forbi, men hun har til å bli sittende. Den første spilleren hun tags handler steder, og spillet fortsetter.

Caboose on the Loose

Velg en spiller ut av gruppen for å spille Loose Caboose. Linje resten av spillerne opp single-fil for å danne et "tog", instruere alle til å holde på skuldrene til personen foran dem. Når du er klar, har Loose Caboose lukke øynene og telle til 30. Toget, ledet av "Leder", eller den første spilleren i kø, må manøvrere seg bort fra Loose Caboose. The Loose Caboose, i mellomtiden, har for å prøve og merke den siste spilleren i kø. Når han gjør dette, blir Dirigent den nye Loose Caboose og den gamle Loose Caboose tiltrer slutten av linjen.

hønemor

Posisjon en spiller, hønemor, midt i et felt. Linje resten av spillerne, kyllingene, horisontalt i den ene enden av feltet. Når du er klar, kaller hønemor ut for ungene å komme hjelpe henne. Kyllingene må løpe forbi hønemor til den andre siden av feltet. Mor Hen prøver å tagge så mange kyllinger som mulig. De merket opphold i midten og hjelpe hønemor tag kyllingene gjennom flere runder. Den siste dama stående vinner spillet.

Splitte Pairs

Plukk en spiller ut av gruppen til å bli "det." Bryt resten av spillerne ut i par, instruere dem til å holde hender med sine partnere. Har det telle til 20, mens parene løpe vekk. Når du er ferdig, har det å prøve og merke så mange partnere han kan for å eliminere parene. Ved å merke bare en partner, eliminerer han et par. Spillet fortsetter til bare ett par gjenstår og vinner spillet.