Fast Action spill

Fast Action spill


Actionspill, en undersjanger av moderne spill, understreker raske reflekser, non-stop aktivitet og episke dramatiske sekvenser. Actionspill kan dreie seg om våpen, sverd, eller ubevæpnet kamp, ​​men alt regel innebære framdrift gjennom skattefunn av fiender mot alle odds. Noen spill i denne kategorien tvinge spilleren til å flytte seg raskt mellom steder; disse raske action spill er vanskelig å spille og frustrerende å mestre, men blir til slutt givende for de engasjerte gamer.

"Speilets kant"

"Mirror Edge" ble utviklet av DICE og vant en E3 prisen for beste Action Game 2009. Spilleren kontrollerer Faith, en "runner" som bærer meldinger mellom opprørsgrupper i et statlig kontrollert, dystopisk fremtid. Målet for hvert trinn er å kjøre over og gjennom det urbane landskapet mot en bestemt slutt destinasjon. Spillerne sprang over gjerder, sprang mellom skyskrapere, kjøre opp brann rømming og sparke gjennom dører under hvert trinn, alt mens bygge opp halsbrekkende fart. "Mirror Edge" er en rask action spill med høy replay verdi og en fantastisk tid-prøvemodus.

"Bayonetta"

"Bayonetta» ble innledet som en av de beste actionspillene noensinne laget da den ble utgitt i 2010. Hovedpersonen i spillet er Bayonetta, en heks låst i en evigvarende krig med engleaktige vesener. Dette spillet er fylt til randen med rask action-basert kamp. Det finnes dusinvis av spark, slag, spinner, magiske hår trekk og andre handlinger spillerne kan bruke til å sende dusinvis av engleaktige enheter som angriper Bayonetta under hvert kurs. Combat er irritabel og kan være nesten overveldende for begynnelsen spillere. "Bayonetta" kommer med en tidsprøvemodus, slik at spillerne kan kjøre gjennom nivåene raskere og raskere over tid.

«God of War III"

«God of War III» er en vellykket PlayStation3-eksklusive actionspill. Kratos er hovedpersonen i spillet, en dødelig menneske som ble en Gud i en tidligere historie bue. «God of War III», som resten av "God of War" spill, er fartsfylt og full av kamp. Kratos bruker primært hans Blades of Exile å beseire sine overnaturlige fiender, men kan kombinere ulike typer bevegelser og våpen under angrep. Fingersnap raske quick-time events dukker opp på ulike intervaller gjennom hele spillet, så spillerne må alltid være på tå hev til fremgang gjennom nivåene.

"Ninja Gaiden II"

"Ninja Gaiden II" ble sluppet til strålende kritikker i 2008, og var på mange en kritiker liste for beste actionspillene i året. Spillet, som ligger i moderne Tokyo, blant andre steder, fokuserer på kjeding angrep over en liten span tid å produsere maksimal skade. Spilleren kan utstyre en rekke sverd, spyd, dolker og andre diverse våpen, som hver har unike kamp signaturer. "Ninja Gaiden II" er rask og vanskelig; helse går ut raskt, fiender bevege seg raskere enn øyet kan følge og ferske farer alltid lurer i neste ramme.