Fun Trick Games

Fun Trick Games


Spill blir brukt som isbrytere på bedriftens møter, fester og klasserommet for å effektivt og morsommere gjør et poeng om et emne elevene lærer. Knep spill vanligvis innebære å forlate en eller flere personer ut av loopen. Spillene er spesielt moro for dem som er do til spøk, men det beste triks er de som la noen "ofre" i humør for å le, også, når kunsten er avslørt.

Synsk Gjettelek

Dette spillet begynner med lederen har tidligere forklart hemmeligheten bak kunsten å tre medsammensvorne. Lederen, hevder spesielle psykiske krefter, legger ut ni like store magasiner i et tre-by-tre kvadrat. Den "synske" forlater rommet som alle i rommet avgjør hvilke av de ni magasiner vil være "den." De "synske" avkastning, og medskyldig peker på noen blader som ikke er valgt spør: "Er dette det?" Deretter før medskyldig peker på det, den "synske" identifiserer "det" magasinet riktig.

Trikset: Den "synske" har fortalt de medskyldige å mentalt dele hver av de ni blader i ni deler som tilsvarer oppsettet av de ni blader. De medskyldig poeng til, for eksempel øverst i venstre hjørne av magasinet på den nederste raden av tre magasiner for å indikere at "det" magasinet er den i øvre venstre hjørne. Hvis "det" magasinet ligger i sentrum av de ni magasiner, ville medskyldig peke til sentrum av noen av de andre magasiner som indikerer riktig valg.

Broom-spillet

Det er to ledere i dette spillet. En kost er den eneste rekvisitt nødvendig. Spillet begynner med en ledende mystisk feie gulvet, veggen, sko, stoler, alt som er der. På et tidspunkt den andre lederen forlater rommet etter kunngjøring, "Spirit of the broom er brutt." Den første lederen venter en stund og holder kost over en spillers hode og annonserer, "Broom-henger". Den andre lederen, fra utenfor rommet, roper det riktige navnet på personen under kost. Lederen avkastning og dette gjentas flere ganger til utslaget blir oppdaget.

Trikset: Den første personen til å snakke mens en leder er feiende rommet vil være "det." Lederen allerede vet hvem kosten vil henge over før han forlater rommet.

The Murder Spill

Dette spillet trenger en leder, medskyldig og et rom fullt av mennesker. En kunngjøring er gjort som et drap har funnet sted, og morderen er i dette rommet. Lederen forlater rommet mens medskyldig forteller alle til å velge "morder". Når du har valgt, er lederen kalt tilbake inn i rommet og identifiserer korrekt "morder".

Trikset: Den medskyldig vil subtilt ligne holdning og posisjon den valgte "morder". Lederen vil være i stand til å velge riktig person i løpet av sekunder.

Inchypinchywinchy

For dette trikset spillet vil du trenge en leppestift og en stakkars offeret. I dette spillet, alle bortsett fra de intetanende offeret er medskyldig. Hver er advart mot å le eller på annen måte gi bort hva som skjer. Offeret sitter i mellom to deltakere. Begge disse medskyldige vil ha en liten mengde leppestift smurt på fingrene. Etter hvert som spillet utvikler seg hver deltaker vil komme over til en nabo og tilfeldig berøring eller klemme ansiktet mens du sier "Inchypinchywinchy." Du kan knipe henne på kinnet, nesen eller haken. Du kan trekke øreflippen eller tegne en strek i pannen. Hvis en spiller ler, får han en streik. Med tre streiker er han ute av spillet.