Fysisk utvikling Games for tre-åringer



Tre-åringer vil utvikle mange fysiske evner innen kort tid. De fleste tre-åringer allerede aktivt bruke sine store muskler av løping, hopping og wiggling rundt, men lærere, foreldre og andre omsorgspersoner kan hjelpe dem å styrke disse fysiske evner ved å oppmuntre barna til å spille spill. Tildeling premier til alle spill deltakere og vinnere vil presse dem til å gjøre sitt beste.

hopping

Har alle tre-åringer praksis hopper på en fot. Fortell dem at du kommer til å spille et spill for å se hvem som kan hoppe på en fot lengst. Når du sier, "Hop", de må starte hopper på en fot. Hvis et barn mister sin balanse eller hennes andre foten eller hendene berører bakken til enhver tid, er hun ute av spillet. Det siste barnet hopper på en fot vinner spillet og en premie. Dette hjelper barna å utvikle bedre koordinasjon og balanse.

kjører Relay

Running holder barna aktive, og releer hjelpe dem å bygge sine sosiale ferdigheter. Del barna inn i lag og få dem stille opp på en startstrek. Sett en kjegle 20 fot fra startstreken. Når du sier "Go", den første spilleren i hvert lag linjen må rase til kjeglen og tilbake for å merke den neste spilleren i linje. Den neste spilleren gjentar denne prosessen. Det første laget til å fullføre stafetten vinner spillet.

Freeze spill

Frys spillet utvikler et barns coordination.Play musikk og har barna danse rundt i lekeområdet. Forklar barna at når musikken stopper, må de fryses. La barna til å øve i ca to minutter. Etter to minutter, forteller barna spillet starter. Når musikken går av, må barna fryse. Ethvert barn fanget i bevegelse når musikken går av er ute av spillet. Den siste spilleren stående vinner.

Minne og farger

Dette spillet vil ha barn racing rundt i rommet. Plasser røde, oransje og gule objektene rundt lekeområdet. Vis de tre-åringer en banan, en appelsin og et eple. Hold hver frukt opp og si: "gul banan", "rødt eple" og "orange orange." Etter å ha praktisert, plassere frukten under et håndkle og ta ett stykke (uten dem å se det). Fjern håndkle og la barna finne et objekt i rommet som matcher mangler frukt farge.