Haunted Aktiviteter for 9 år og yngre

Haunted Aktiviteter for 9 år og yngre


En del av moroa for Halloween innebærer å gå til hjemsøkt hus og andre skumle hendelser for å få en spennende. Men for barn, kan disse hjemsøkte aktiviteter ofte være for skremmende. I stedet for å ta barna til voksen-orienterte attraksjoner, finne ut noen skumle aktiviteter som barn i alderen 9 og yngre kan nyte.

samle Ghosts

Spill et hjemsøkt spillet i ditt eget hjem ved først å lage noen lollipop spøkelser. Dekk flere lollipops med et stykke hvitt silkepapir. Knyt av kloden formede delen av lollipop med en hvit stykke garn. Tegn et spøkelse ansikt på silkepapir "head" med svart sprittusj. Når du har gjort minst 20 av disse spøkelsene, gjemme dem rundt i huset. Slå av lyset og gi barna lommelykter. Be dem alle for å finne alle spøkelsene i huset. Etter at de har funnet alle spøkelsene, kan barna nyte spøkelses lollipops de fant.

Haunted Scavenger Hunt

Samle opp flere Halloween-spesifikke objekter, for eksempel små gresskar, ghost figurer og vampyr hoggtenner og skrive hvert objekt ned på to separate lister. Skjule objekter rundt bakgården. Hvis du vil, pynte bakgård med spindelvev og edderkopper. Del barna inn i to lag, og gi hvert lag en liste. Når du sier "Go" lagene rase hverandre for å finne de fleste elementer først. Teamet å finne de fleste elementer før 10 minutter er opp vinner spillet.

Hva så du i Haunted House?

Se hvor godt barna kjenner sin Halloween vokabular med denne sirkelen spillet. Be alle barna til å sitte i en sirkel. Start spillet selv ved å si "jeg gikk inn i et hjemsøkt hus og så et spøkelse." Barnet til venstre har å si den samme setningen, men i stedet for å si at han så et spøkelse, må han legge til en annen skremmende ting, for eksempel "heks" eller "varulv". Dette går rundt sirkelen til du har kjørt ut av skumle skapninger.

Ghost Story Circle

Sitt alle barna ned i en sirkel og gi hver av dem et stearinlys eller en lommelykt. Sett nok skumle elementer i en pose for hver deltaker. Alle lysene hans stearinlys eller slår på sine lommelykter for å starte. Den første personen til å gå har å plukke ut et element, og deretter komme opp med en setning eller to for å starte en spøkelseshistorie. For eksempel, hvis han plukker ut et speil, kan han si noe sånt som "Mary så et ansikt i speilet, men det var ikke hennes." Når en spiller er ferdig med en del, slår han av seg lommelykt og spilleren til hans venstre fortsetter historien. Spill historien fra start til slutt. Når alle har gått og alle lysene er slukket, spille historien tilbake på båndopptaker. Lag så mange spøkelseshistorier som du vil.