Hva er alle delmålene i "Ghost Recon: Advanced Warfighter II"?

"Tom Clancys Ghost Recon: Advanced Warfighter 2," ofte forkortet til "GRAW2," ble utgitt av Ubisoft i 2007 for PC, Xbox 360, PlayStation Portable og PSP. Spillet er et tredjepersons taktisk skytespill hvor du styrer en tropp med datastyrte lagkamerater som du kjempe deg gjennom en rekke miljøer rundt om i USA og Mexico. Hver av de 12 oppdragene inneholder en skjult sekundært mål å fullføre.

delmål

Hvert oppdrag i "GRAW2" har et overordnet mål knyttet til fortellingen. Dette målet vil bli gjort klar, med alle relevante veipunkter markert på kartet. De sekundære målene er mindre opplagt; de nesten alltid dreier seg om et kjøretøy. Du vil bli bedt om å ødelegge en flyktende forsyning lastebil, deaktivere en varebil full av forsterkninger, eller utføre en lignende oppgave.

Act 1

Den "Battle Simulator" trening nivå inneholder ingen sekundært mål. Den første "ekte" mission "Trenger din cojones, sønn", krever at du ødelegge alle flyktende biler mens du holder broen som anvist. Mission 3, "Knock 'em døde", innebærer en sniping seksjon der en lastebil vil forsøke å flykte fra under kranen på venstre side. Spor det som det beveger seg mot venstre til høyre og deaktivere den. Mission 4, "ubehagelig overraskelse," består av skyting bakkemål fra et helikopter. Deaktiver alle flykter kjøretøy for å tjene den sekundære målet.

Act 2

"Dette stedet er en Inferno" er den femte oppdrag, og det sekundære målet krever ødeleggelse av alle nonarmored "Soft-hud" biler. Under den sjette oppdraget, "som er satt Solo", to lastebiler kommer til å sette inn forsterkninger. En vil forbli; ødelegge den som prøver å flykte. Mission 7, "The Price of Peace", er den første til å kreve at du ødelegge luftbårne kjøretøy - spesielt et par av helikoptre som hjørne laget. Velg AT gunner for laget ditt ved starten av oppdraget; den ekstra ildkraft vil bidra til å bringe dem ned. Oppdrag 8 og 9, "On Your Own" og "svikt er ikke et alternativ," begge krever ødeleggelse av forsterknings lastebiler som ankommer regisserte poeng.

Act 3

Mission 10, "Get Me Rosen," inneholder en scene der tre lastebiler av fiendtlige forsterkninger ankommer - ødelegge dem alle for å tjene den sekundære målet. Mission 11: "Hvem faen er disse gutta?" omfatter en kontrollpost der du har fått rustning og flystøtte. På stedet hvor sjekkpunkt utløses, sving til venstre og to lastebiler vil være synlig klatring en bratt rampe. Ødelegge dem begge for den sekundære mål; en kan bli skutt, og den andre ødelagt ved hjelp av luftstøtte.

Den 12. fulle misjon, "kodenavnet Farallon," inkluderer en scene hvor forsterkninger ankommer med helikopter. Instruere laget ditt til å skyte på helikopter så snart den er synlig, og du bør være i stand til å ødelegge det før det forlater. Den siste epilog misjon, "Just Shut Up og gjør jobben din," inneholder ingen sekundært mål.