Hvilke ferdigheter må jeg heve for en Uber Rykket?

Drapsmannen, også kjent som Smiteadin og Smite Paladin, er et tegn bygge for Paladin klassen i "Diablo II." Drapsmannen er bygget rundt Smite ferdighet, en Paladin ferdighet som lar deg bash fiender med skjold og overvelde dine fiender. Smite vil alltid treffe målet uansett hvor lav Paladin angrep Rangeringen er, og du kan bygge en kraftig Rykket ved å utvikle din Smite ferdigheter og lære ferdigheter som utfyller Smite, for eksempel Charge, Holy Shield, Defiance og fanatisme.

forutsetning Skills

Ferdigheter i "Diablo II" er representert i form av en ferdighet tre, en forgrening system av stier og avhengigheter som styrer når ferdigheter er tilgjengelig for bruk. Ferdigheter som er lenger ned dyktighet treet krever minst ett punkt i en forutsetning ferdigheter før du kan få tilgang til dyktighet. Slå og Defiance ikke krever forutsetning ferdigheter for å låse opp, og Charge krever bare Smite. Holy Shield krever Hellige Bolt og Blessed Hammer i tillegg til Slå og Charge, og Fanatisme krever Might, Salige Sikt og konsentrasjon.

Smite

Smite er kjernen og navnebror dyktighet av drapsmannen, og er det primære middel for å angripe fiender i «Diablo II." Smite er et skjold bash som påfører fysisk skade, lammer fienden og slår fienden tilbake. Foruten å indusere stun og knockback, er Smite bemerkelsesverdig for flere andre grunner: Slå alltid vil slå målet uavhengig av angrepet rating, vil angripe til notert angrep hastighet for din oppført våpen, og vil påføre skade fra "knusende slag" og " åpne sår "våpentrekk og kaste noen staver våpenet har en sjanse til å kaste.

Belaste

Charge er et kraftig angrep ferdighet som lar deg skrible på en fiende og utføre et skjold bash. Charge gjør mer skade per hit enn Smite, men kan bare brukes når utenfor melee spekter av målet ditt. Bruk Charge som din første angrepet mot en fiende på nær avstand og påføre en veldig bra slag, og deretter bytte til en annen: Slå til fortsatt strid. Charge er også nyttig for flukt fra fiender og raskt å reise over store områder.

Holy Shield

Holy Shield gjør at Paladin midlertidig kanalisere sin tro i sitt skjold, øker sitt forsvar, skjold blokk sjanse og Smite skade. Holy Shield er boost til forsvar og skjold blokk sjanse vil øke din overlevelse i "Diablo II", mens boost for å slå skaden vil gjøre Rykket enda mer dødelig i kamp. Holy Shield mottar en synergi bonus på pluss-15 prosent forsvar for hvert punkt Defiance, så investere punkter mellom Holy Shield og Defiance like å kapitalisere på denne synergi.

Trass

Defiance er en defensiv aura du kan aktivere for å øke din partiets forsvar. Defiance øker partiets feltet fra 70 prosent på nivå 1 og øker partiets forsvars med ytterligere 10 prosent per nivå, til maksimalt 260 prosent ekstra forsvar på nivå 20. Defiance øker forsvarsbonus av Holy Shield med 15 prosent per nivå Defiance, så øker Defiance og den Hellige skjerme like å kapitalisere på denne synergi.

fanatisme

Fanatisme er en offensiv aura du kan aktivere for å øke ditt angrep skade, angrep hastighet og angrep fra. Fanatisme er viktig for å utnytte overvelde effekter indusert av Smite, så vil du kunne bruke Smite raskere enn normalt. Fanatisme øker også fysisk skade levert av Smite og kan stable med Smite bonus skade fra Holy Shield for å gjøre Smite usedvanlig kraftig.

Leftferdighetspoeng

Du vil få totalt 110 ferdighetspoeng mens du spiller "Diablo II," 98 fra å få nivåer og 12 fra oppdrag. 100 ferdighetspoeng vil bli brukt på drapsmannen fem grunnleggende ferdigheter og fem poeng vil bli brukt for å lære forutsetning ferdigheter, slik at du med fem poeng å investere som det passer deg. Selv om de ferdighetene disse left punktene er investert i, vil ikke være like kraftig som dine viktigste ferdigheter, kan du utstyre elementer som øker ferdigheter til å øke effektiviteten og gjøre grunnleggende ferdigheter enda mer dødelig. Meditasjon er spesielt nyttig å lære, som du kan aktivere meditasjon under luller å gjenopprette mana raskere.