Hvor å låse opp Wizpig i "Diddy Kong Racing" for DS

"Diddy Kong Racing DS" har du konkurrerer i en rekke løp for å gjenvinne kontroll over Diddy øy paradis. Det har blitt tatt over av en gigantisk plass gris som heter Wizpig, hvis du kan slå Wizpig, noe som er vanskelig, kan du låse den onde skapningen og gjøre ham til en spillbar figur. Først må du fullføre hele spillet i den vanlige eventyr-modus, som vil låse opp en ny modus. På dette tidspunktet vil du fortsatt trenger for å fullføre andre eventyr modus for å låse Wizpig.

Bruksanvisning

1 Fullføre spillet i «Adventure 1" modus for å låse opp "Adventure 2" modus. Du må samle alle de amulett stykker mens du får en gullmedalje i hvert av løpene.

2 Starter et spill i "Adventure 2" -modus, som er vanskeligere. Sølvmynter er i forskjellige posisjoner langs sporene; du må samle dem alle samtidig vinne løpet i seg selv til å fullføre utfordringen. Spill gjennom resten av denne modusen til du kommer til siste løpet.

3 Vinn finaleløpet mot Wizpig på slutten av "Future Fun Land" nivå for å avslutte spillet. Dette vil også låse opp Wizpig som en spillbar figur. Strategien for dette løpet vil være den samme som i "Adventure 1" -modus, bortsett Wizpig vil være raskere. Plukk opp hastigheten øker når det er mulig, fortrinnsvis på de rette stier, for å øke avstanden du kan dekke. Hvis Wizpig får foran deg, skyte ham med raketter før han faller utenfor banen, ellers er det nesten umulig å passere ham. Du må kjøre dette løpet nesten feilfritt for å vinne. Selv da kan det ta flere forsøk.

Hint

  • Det er best å starte løpet hvis Wizpig har fått så langt foran deg at du ikke lenger kan se ham på banen. Dette er det siste løpet av spillet på en vanskelig setting, og Wizpig sannsynligvis ikke vil gjøre nok utvungen feil å få deg tilbake i løpet. Det er ingen straff for å starte løpet.