Hvor går jeg etter at jeg kjempe Baraka på "Shaolin Monks" for PS2?

"Mortal Kombat: Shaolin Monks" gjenforteller hendelsene i "Mortal Kombat II" og utdyper tomten litt. Hovedpersonene Liu Kang og Kung Lao møte Shang Tsung sjel Tombs, kilden til sin makt, men først må de møte Baraka. Etter å ha beseiret Baraka, det er fortsatt mye av spillet for å fullføre for å få til Outworld Emperor Shao Kahn.

Wall Run og Wall Jump

Før du kan komme seg gjennom spillet, må du få to nye plattform evner: veggen løp og veggen hopp. Veggen run ligger i Wu Shi Academy, som er tilgjengelig fra portalen som åpnes etter at du dreper Baraka. Portalen tar deg til gårdsplassen til Wu Shi Academy. Hoppe på en nærliggende taket lar deg komme til veggen vollen der det er vann som strømmer langs moloen. Drep Tarkatan krigere som vises og gjøre veien langs korridoren; du skal se en statue som kan bli ødelagt med knyttneve av ruin evne. I det neste skjermbildet vil du se et tegn som gir deg veggen løp evne. Bruk veggen kjøres ved å holde "R1" når du nærmer veggen på et løp. Lag din vei tilbake gjennom portalen til sjelen gravene og gå over gapet for å få veggen hopp evne, gå tilbake til Wu Shi Academy og gjøre veien til den opprinnelige portalen til Outworld Nexus.

Nexus og Wastelands Entrance

Det viser seg at du må spore opp Mileena i ødemarken i Outworld å holde henne fra å fortelle Shao Kahn om Kitana avhopp. Lag din vei til skive av turnerings medaljonger, gå til høyre, hoppe opp mellom to vegger, ta til venstre og hoppe opp de to vegger. Gå til høyre igjen og du kommer til en lukket portal. Drepe Tarkata og skygge prester for å åpne portalen til ødemarken. Når du har angitt Wastelands du vil støte på en gruppe av Red Dragon og Black Dragon leiesoldater slåss seg imellom. Fortsett langs denne veien og opp. Du vil møte Kabal, som du lagrer i en filmsekvens. Plukk opp hookswords han slipper og gå ned igjen og opp veien til venstre. Skjær gjennom likene blokkerer døråpning inn i neste område.

Pathway to Sub-Zero

Du vil se en blodpøl og Raiden vil vises; kaste hans stab i bassenget og slå de ansatte med lyn. Du må kaste fiender i bassenget som Raiden bruker sin lyn; prøver å ignorere det faktum at Raiden er ment å være maktesløs i Outworld. Drep ti fiender på denne måten, må du utføre "Test Might" utfordring og gå ut gjennom porten. Slippe til det laveste nivået og gå så langt til venstre som mulig og se etter en klatreveggen. Se til venstre for denne og gå gjennom den nyåpnede gate for å bekjempe Sub-Zero.

Sub-Zero

Sub-Zero stoler mest på hans fryse og malt lysbilde teknikker. Hold avstand, være klar til å hoppe ut av veien for hans prosjektiler og teller med dine egne prosjektiler, og husk å hoppe over sin lysbilde. Etter Sub-Zero bruker en fryse er han veldig kort sårbar, så bruk kombinasjonsangrep i løpet av denne tiden til å spikke sin energi ned. Etter at du beseire ham og se cut scene hvor han fikk sin arr, vil Sub-Zero lede deg resten av veien gjennom ødemarken til Scorpion vises og Sub-Zero følger ham til Netherrealm og etterlater deg til å ta på Goro.

Goro

Goro har to hoved angrep for den første delen av kampen: en head-on kostnad og ildkuler. Han har også bakken shockwave teknikk; hoppe for å unngå det. Bekjempe ham på samme måte som du gjorde Sub-Zero, men stole mer på prosjektiler eller ladede spesielle trekk som Kung Lao og Scorpion er spinnende hat / harpun kombinasjoner. Når Goro mister halvparten av hans helse, river han en søyle ut av bakken. Holdes vekk fra ham og fortsette å bruke dine prosjektiler og spesialangrep.