Hvordan Animate

Hvordan Animate


Animasjon er når bilder eller modeller vises i rask rekkefølge. Den tradisjonelle formen for animasjon er håndtegnet med hvert bilde i en sekvens å være litt annerledes enn den før det. Stop bevegelse animasjon beskriver manipulering av gjenstander som blir fotografert med en ramme av film på en gang. Dataanimasjon er en av de mest populære formene for å skape et levende bilde. For å skape noen form for animasjon vellykket, må du følge noen grunnleggende trinn.

Bruksanvisning

1 Lag en historie og karakterer. Utforme et tegn du vil bruke i animasjonen og lage en historie om hva karakteren gjør. Angry Animator stater som begynner animatører ofte begynner med en enkel animasjon om en ball spretter over hele siden.

2 Lag en levende modell ark. En levende modell ark er en samling av tegninger av en karakter i forskjellige positurer, vendt forskjellige vinkler og viser forskjellige uttrykk. Kill Frog sier animatører bruke en levende modell ført som en referanse under animasjonsprosessen. For eksempel kan en levende modell ark vise forskjellige visninger av en karakters føtter og hender eller ulike øye posisjoner.

3 Opprett en tur syklus. The walking syklus består av fire grunnleggende positurer, i henhold til Angry Animator: kontakt, rekyl, pasninger og høydepunkt. Den firedelt syklus demonstrerer tegnet tar et skritt, med høydepunktet er den høyeste plasseringen karakterens kneet noensinne kommer. Hver pose er forskjellig i plassering av karakteren på siden sammen med plasseringen av sine ben, føtter og armer. Bruk en annen papirark eller en ny ramme for hver positur.

4 Legg andre bevegelsessykluser. De fleste andre bevegelsessykluser er varianter av turen syklus. The International Animated Film Society viser at tegn kan spankulere, løpe, shuffle, snike, hoppe, tærne og hoppe over ved å endre turen syklus.

5 Legg ansiktsuttrykk og dialog. Endre et tegn ansiktsuttrykk ved å endre vinkelen på sine øyne og bryn, plasseringen av karakterens hode og formen på munnen sin. Bruk et speil for å hjelpe deg å se hvordan du kan tegne et tegn munn som det snakker. Ved å gjøre dette, kan du hvordan formen på munnen skiller mellom konsonanter og vokaler.

6 Innlemme dine tegninger til et underholdningsprogram. Hvis du ikke tegne bilder ved hjelp av et dataprogram, skanne håndtegnede bilder på en datamaskin og bruke en animasjon program for å se animasjonen i aksjon. Hvis du ikke har et aktivitetsprogram, vise bildene som en lysbildefremvisning og justere innstillingene slik at programmet bla gjennom bildene raskt.