Hvordan Beat the Crab Monster i "Scooby-Doo !: Første Frights"

"Scooby-Doo !: Første Frights" for Playstation 2, Nintendo DS og Nintendo Wii lar spillerne ta kontroll over gjengen fra Mystery Inc. i løpet av sine første tilfellene som gruppe. Spillet er delt opp i kapitler som har selvstendige historien buer som utgjør en del av den samlede historien i spillet. Hvert kapittel inneholder flere nivåer, inkludert en "jage" nivå der karakterene må rømme fra et monster og en boss kamp. Sjefen for det tredje kapitlet er en gigantisk robot hummer, men først det synes å være en krabbe. Spillerne må kjempe hummer hjelp Shaggy og Velma.

bruksanvisning

1 Spill gjennom de fire nivåene og jage scene av det tredje kapittel til nå boss kamp. En cut-scene vil spille, viser robot hummer stiger ut av vannet.

2 Drop ned Shaggy og Velma fra buret og lande på en av de fire store flytende bokser. Du kan spille som enten Shaggy eller Velma; den andre karakteren vil følge karakteren du spiller som.

3 Vent for hummer å stige ut av vannet litt og heve en klo og deretter hoppe fra boksen du står på til den nærmeste av de andre boksene. Brann på klo med kork pistol når hummeren smeller det ned på boksen du tidligere sto på, fortsetter å skyte før det trekker klo tilbake.

4 Fortsett å skyte klørne til begge eksplodere, etter som en snarvei-scene spiller. Uten klør, slår hummer til en andre angrep modus og begynner å suge vann inn i munnen sin.

5 Utfør et dobbelt hopp over vannet sprayet av hummer som det svinger fra side til side. Det kan ta flere hopp før hummeren er ferdig sprøyting. Etter den er ferdig vil den strekke seg ut av vannet kort; brann kork pistolen mot tann fungerer på brystet mens den er synlig.

6 Fortsett å skyte på utstyret fungerer til en annen cut-scene skuespill og hummer skifter til sin endelige angrep modus. Under cut-scene banker det dekker av av to ovner i scenen, og etter cut-scene er ferdig den angriper deg ved å svømme under boksene du står på og trekke dem under vann.

7 Hoppe fra boks til boks for å unngå hummer angrep og skyte to ovner før de faller i vannet. Hver ovn vil føre til at vannet rundt det å begynne koke etter at den er neddykket; etter at begge ovnene er under vann Hummer flyter til overflaten, beseiret.

Hint

  • Hvis sjefen klarer å slå din karakter i vannet, vil karakteren dukke opp igjen i buret du begynte nivået i.