Hvordan Bekjemp Lonesome Angrep på "Epic Mickey"

Mickey er ute for å redde en ødemark av sin egen gjør - men først vil han ha for å redde seg selv. Evil Beetleworx og Mad Doctor ønsker å gjøre ende på ham i Lonesome Manor, men Mickey har fortsatt litt magi i ermet. Bevæpnet med maling tynnere og skisser, strever Mickey med sine fiender for å ødelegge sitt grep over Disney distopia. Men disse spesielle fiender er vedvarende, og Mikke trenger din hjelp for å overleve angrepet i dette spillet av beslutninger og konsekvenser for Wii.

Bruksanvisning

Tynner

1 Kjør mot en av generatorene i front av loftet. En Beetleworx vises til å kjempe deg.

2 Spray den med tynnere til sin rustning er borte, deretter flick Wii-fjernkontrollen til å spinne-spark det. Den Beetleworx vil dø og generator dørene åpnes.

3 Spray rød kule på forsiden av generatoren med tynnere for å ødelegge maskinen.

4 Gjenta denne fremgangsmåten for å ødelegge den andre generator.

5 Kryss tynnere bassenget via plattformene i bassenget eller sperrene over det å nå den tredje generator, som er bevoktet av en Spinner, Sword-bot og Tanker.

6 Drepe Spinner og Sword-bot ved tynning og sparker dem eller ved å bruke TV-skisser for å slippe TV på hodet.

7 Nøytralisere malingen de Tank spray på deg med tynnere. Når han begynner å spinne og brann, flick Wii-fjernkontrollen til å snurre rundt og sparke ham i ryggen. Gjenta denne prosessen tre ganger eller bruke en skisse å slippe en ambolt på hodet. Etter at du beseire ham, vil generatoren dørene åpne.

8 Spray rød kule med tynnere å ødelegge maskinen og Mad Doctor.

skisser

9 Kjør mot den første generatoren og bruke en skisse å slippe en ambolt på Beetleworx vokter den.

10 Stå på den nærliggende trykkplaten, så se til venstre. En annen plate vil lyse opp.

11 Gå til andre trykkplaten og slippe en TV på den ved hjelp av en TV skisse.

12 Hoppe fra plattform til plattform i tynnere bassenget å krysse til den andre siden og finne den tredje trykkplaten.

1. 3 Slippe en ambolt på platen ved hjelp av en ambolt skisse.

14 Slow tid ved å bruke en klokke skisse.

15 Kryss tynnere bassenget raskt og kjøre til den tredje trykkplaten. Ikke kjemp noen flere fiender enn nødvendig. I stedet prøver å unngå dem.

16 Stå på trykkplaten å montere sporene. En lilla bil vil jag ned dem inn i den tredje generator, ødelegge det og Mad Doctor.

Hint

  • Hvis du frigjøre gremlins Jarvis og Stuffus tidligere i spillet, vil de ødelegge de to første maskinene for deg.