Hvordan finne den Geek i klasserommet 3

Hvordan finne den Geek i klasserommet 3


Klasserom 3 er et online strategispill utviklet av rustning spill. Hovedmålet med spillet er å få karakter, en mobberen type, jukse ut av en annen student test (geek) uten å bli fanget av læreren. Ikke bare må du finne geek, som ikke er klart identifisert, må du gjøre det mens du bor ut av lærerens synsfelt. Derfor, for å finne den geek i klasserommet 3, må du være i stand til å søke et felt samtidig unngå et bevegelig hindring.

Bruksanvisning

1 Navigere bort fra setet ved hjelp av piltastene på tastaturet. Gå opp og ned rader for å flytte nærmere geek plassering. I nivå 1, er geek klart identifisert som en gul sirkel (andre elever er representert med grønne sirkler). Bevege seg mot den gule sirkelen ved hjelp av piltastene.

2 Unngå lærerens synsfelt når du søker etter den geek. Lærerens synsfelt er lys grønn trekant som kommer fra den røde sirkelen (læreren). Så lenge du holder deg utenfor dette grønt trekantet område, vil du ikke bli fanget.

3 Trykk på kontroll eller høyre museknapp for å sjekke om en student er geek. I nivå 1, er geek tydelig merket, men i senere nivåer, er geek skjult blant de andre elevene i dim klasserommet belysning. I disse nivåene, må du nærmer studenter til du finner geek, ved hjelp av høyre muse eller kontroll (ctrl) for å sjekke.

4 Se i gangene for studenten med åpen bok. I nivåer som foregår utenfor klasserommet, er geek ungen med åpen bok i gangen.

5 Se etter studenten som læreren bruker mye tid på å observere. I noen nivåer, vil lærerens synsfelt tipse deg av til plasseringen av geek.

6 Se etter student i hvitt i de svakt opplyste klasserom nivåer. I noen svakt opplyste nivåer, er geek ubestemmelig, og du må sjekke flere studenter før å finne ham. Men i andre svakt opplyst nivåer, er geek farget hvitt.