Hvordan gjøre Pirate Caves på "Horse Isle"

Hvordan gjøre Pirate Caves på "Horse Isle"


Horse Isle er et interaktivt dataspill som består av multiplisere labyrinter som du og en annen spiller har til å komme gjennom sammen. Alle labyrinter er oppsett opp slik at du må bruke teamarbeid for å bryte labyrinten. The Pirate Caves er muligens den vanskeligste delen av hele spillet, men med litt tålmodighet og teamarbeid kan det være en lek. Arbeide sammen for å få hverandre til mållinjen.

Bruksanvisning

Pirate Cave # 1

1 Gå fremover med Spiller 2 og tillate dem å gå på den røde prikken for å la deg gjennom døren. Gå gjennom og gå til høyre der du nå går på en annen rød prikk for å la Spiller 2 gjennom.

2 Ta til venstre slik at døren er nå på din høyre. Gå frem til du ser en annen rød prikk (det skal være en annen en til høyre.) Hit venstre røde prikken for å åpne en dør og la Spiller 2 å gå videre.

3 Roter til høyre og gå parallelt til spiller 2. Det bør være en vegg som skiller dere begge. Hit første røde prikken for å åpne døren for Spiller 2 og fortsette videre. Gjenta åpne dører for Player 2. På slutten, vil de la deg gjennom til venstre.

4 Gå fremover, passerer gruppen av bergarter og til den røde prikken som er omgitt av en sirkulær enhet. Tråkk på den røde prikken i midten til åpningen av enheten umiddelbart til venstre. Gå av, deretter på igjen, før åpningen er foran deg.

5 Gå frem og flette til høyre for å møte Player 2. Følg dem gjennom den lille passasjen med den gigantiske spindelvev. Lag en rett på spindelvev, deretter en umiddelbar venstre. Gå rett til den åpne døren og du er fri.

Pirate Cave # 2

6 Gå fremover med Player 2 til du kommer til den gigantiske spindelvev. Spiller 2 vil gå til venstre mens du fletter til høyre. Gå under passasjen med treplanker over deg. Følg stien til du kommer til et edderkoppnett på venstre side.

7 Gå til venstre, under spindelvev, deretter en umiddelbar venstre. Fortsett langs stien til du kommer til den røde prikken på venstre side. Tråkk på den røde prikken, vendt mot veggen og roter mot venstre til du står overfor posten måte som du kom.

8 Gå tilbake nedover stien, under de to spindelvev og gå til høyre ved veiskillet. Gjør en umiddelbar rett på andre gaffel i banen. Følg stien rundt svingen og under treplanker.

9 Lag en rett, så en annen umiddelbar rett. Gå gjennom døren som er nå åpen. Gå rett til den røde prikken og tråkke på den. Dette vil åpne en dør til venstre. Roter til høyre til du står overfor en haug med steiner. Du vil se Spiller 2 går gjennom døren.

10 Gå fremover (haug av steiner vil være på venstre) og la Player to å gå på den røde prikken for å åpne døren. Gå gjennom døren og stoppe. Døren lukkes bak deg og spiller to vil gå ut på egenhånd.

11 Vent til Spiller 2 å gå i rundskrivet enheten til venstre. Tråkk på den røde prikken foran deg rotere åpningen til enheten. Gjenta dette trinnet på nytt for andre rød prikk foran deg. Sørg Spiller 2 får gjennom begge sirkulære enheter.

12 Sving til venstre og gå fremover mot den tredje røde prikken som har en firkantet ramme i stedet for en sirkulær ett. Tråkk på den røde prikken og rotere 180 grader til venstre. Dette bør aktivere sirkulær enhet som er til din umiddelbar rett. Vent for åpningen for å gå helt gjennom den sirkulære enheten.

1. 3 Gå til høyre når gjennom og følg Player 2. Lag en umiddelbar venstre. Gå ned rett bane ved veiskille. Døren vil være på venstre side når du kommer nedover stien.

Hint

  • Denne opplæringen er bare for spiller 1 aka "The Orange Dot." Sørg for at begge spillerne er farget annerledes for ikke å forvirre hvem som er hvem.