Hvordan jeg syntetisere en Jumping sjakal på "Dragon Quest Monsters: Joker"

I «Dragon Quest Monsters: Joker," din karakter drømmer om å jakte ned de sterkeste monstrene i Grønne Bays området. Når du finner et monster, kan du speide det for din kamp team. Syntese lar deg kombinere to monstre å avle fram en ny type, som hopping Jackal. Denne skarpe klorte hunden bruker Stand ambusher egenskap å slå til først i kamp, ​​samt Speedster ferdigheter til å øke sin smidighet. For å legge til en Jumping sjakal til laget ditt, må du først finne og syntetisere en Material Monster og en stor Sabrecub.

Bruksanvisning

1 Se etter en stor Sabrecub. Stor Sabrecubs ser ut som lyse gule leoparder med buskete røde manes. Når du finner en, kjempe og velg "Scout" -kommandoen for å legge den til festen.

2 Finn et Material-type monster. Den Materialtype er en familie av monstre, og du kan velge hvilken som helst monster fra den familien å avle Jumping Jackal. Eksempler på material monstre inkluderer Shadow, Sptinik og Dancing Flame.

3 Battle med monstre før de når minst nivå 10. Du kan ikke syntetisere monstrene før de er minst nivå 10.

4 Gå til en speider post og bruke syntese messe der. Velg "syntetisere." Velg den store Sabrecub og Material-type monster. Trykk på Jumping Jackal når det ser ut til å få det monster.

Hint

  • Når du gjør en Jumping sjakal, kan du velge de ferdighetene du vil at den skal lære som det vokser.