Hvordan komme forbi Chess del i "Haunted Mansion" for PS2

"Haunted Mansion" for PlayStation 2, basert på Disney temapark attraksjon, turer dypet av et spøkelse-infisert hus som Zeke, husets vaktmester. Å bekjempe spillet, spillerne må felle spøkelser, kjempe ekle skapninger og løse gåter. Et slikt puslespill, sjakk sett, krever at du navigere de fem sjakk boards mens unnvike, flytte i tid med flere stykker og tenke fremover. Når vellykket, kan Zeke snu på lysbryteren og fange alle spøkelsene i rommet, slik at du kan gå videre til neste nivå.

Bruksanvisning

1 Naviger styrene mens du bor på Knights 'tilbake. Hvis en ridder vender din karakter, det vil banke deg tilbake til begynnelsen av puslespillet. Ridderne på det første brettet er stasjonære, så holder til ryggen eller siden er enkel.

2 Smette unna de bevegelige riddere. På den andre bord, riddere frem og tilbake eller rotere. Den enkleste rute starter ved fjerdeplassen fra venstre. Forhånd om halvveis opp i styret, og pass på ikke å stå ved siden av de roterende ridderne når de møter deg. Ved halvveis mark, gå helt til venstre side, avansere fire blokker, deretter til høyre. Advance til mål.

3 Advance fremover fra andre plassen fra høyre. Flytt frem fem plasser, gå til venstre etter tre stedene, ned tre, til de tre høyre, og deretter opp fem. Fra dette stedet flytte hele veien til høyre side av brettet og hodet til mål. Som den forrige styret, er den vanskelige delen unngår de roterende eller bevegelige riddere.

4 Gå til mål på den fjerde styret. Etter å ha flyttet forbi riddere, mest på høyre side, mot siste kvartal av styret, Dodge til venstre. Det er ingen enkel måte å komme til plattformen, slik at du må hoppe.

5 Dodge ridderen på den femte brettet ved å flytte fra side til side, som en dans trinn. For det meste, avansere i midten av brettet. Hver andre plassen Dodge til venstre, vent til ridder å snu seg bort, og deretter gå videre igjen.

Hint

  • Tegn et kart over bordet for å plotte ut kursen. Dette vil hjelpe deg å gå inn i styret med en plan i stedet for å bli fanget i et punkt der det eneste alternativet er å få slått av brettet og miste poeng.