Hvordan lage en Kimono Kjole spill

Hvordan lage en Kimono Kjole spill


Dress-up spill tillater spillere å plassere seg i et arbeid av vakre klær og shopping sprees. En kimono spillet tillater spillere å kle en enkel dukke i et utvalg av fargerike kimonoer. Som de fleste dress-up spill, kimono spill bruker Adobe Flash. Ofte er spill funnet på nettsteder viet til dress-up eller Flash-spill. En kimono Spillet krever ingen kunnskap om Flash er programmeringsspråk, Actionscript.

Bruksanvisning

1 Start Adobe Flash og opprette en ny fil.

2 Sett penselstørrelsen til 2 piksler og zoome inn til lerretet. Tegn oval form av en kvinnes hode. Inne i hodet, trekker to mandelformede øyne, liten nese og en halvsirkel munn. På toppen av hodet, tegne en updo frisyre. Under hodet, tegne omrisset av en kvinnes kropp.

3 Color kroppen med "Bucket" verktøyet.

4 Naviger til "Timeline", og fremheve det aktive laget. Endre navnet til "Body" og trykk på "Nytt lag" -knappen. Gi den nye lag "Kimono 1" og markere det.

5 Klikk på "Brush" verktøyet og klikk på den svarte fargekartet. Tegn en kimono over omrisset av kvinnen. Trace kurven av skuldrene og strekker linjene i lange, vide ermer. Trace linjen av brystet, til midjen. I midjen, tegne et bredt bånd som strekker seg til den motsatte side av legemet. Båndet bør strekke seg fra toppen av midjen til toppen av hoftene. Etter bandet, spore linje med hoftene. Forleng linjen inn i en lang linje som kurver utover litt. Avslutt kimono ved føttene.

6 Marker kimono, ved hjelp av "Arrow" -verktøyet. Høyreklikk og bla til "Kopier". Dette sparer omrisset av en kimono, slik at du kan fylle det med flere mønstre.

7 Legg et mønster i kimono, ved hjelp av "Brush" og "bøtte" verktøy.

8 Marker kimono. Høyreklikk og bla til "Konverter til Symbol." I "Symbol" pop-up vindu tekst-felt, legge til Actionscript-kode som gjør det mulig for brukere å dra kimono:

på (trykk)

{

startdrag ( "");

}

on (release)

{

stopdrag ();

}

9 Dra kimono til høyre eller venstre side av lerretet.

10 Lag et nytt lag og gi den navnet "Kimono 2." Lim kimono disposisjon, eller tegne en kimono med en ny form. Legg et mønster til kimono, høyreklikk og bla til "Konverter til Symbol." Legg Actionscript koden for kimono og dra kimono siden av den første kimono:

på (trykk)

{

startdrag ( "");

}

on (release)

{

stopdrag ();

}

11 Gjenta prosessen med å lage kimonoer og konvertere dem til symboler.

12 Klikk på "File" -menyen og bla til "Lagre som". Skriv inn navnet "Kimono Dress Up", velg filen-type SWF og trykk på "Lagre" -knappen.

Hint

  • Vanligvis spill med et stort utvalg av varer og godt trukket bilder som er mest populære.