Hvordan lage en Prom spill

Hvordan lage en Prom spill


For mange tenåringer, prom er en kveld å huske for alltid. Noen ganger, men på grunn av mangel på planlegging og kreativitet, high school-elever har en bedre hukommelse av alt arbeidet de satt i går til skoleball enn prom selv. For de fleste tenåringer, vil flere timer med dans ikke helt klippe det for underholdning, så gi morsomme spill å involvere alle, selv de veggpryden.

Bruksanvisning

generere ideer

1 Vurdere temaet. Enten temaet er så generelt som "A Night to Remember" eller mer spesifikt som "A Caribbean Adventure," temaet for promenadekonsert bør stå sentralt i noen spill du utvikler.

2 Tenk på spill du allerede kjenner og liker; endre dem litt for å passe skoleball tema. Liker du musikalske stoler? Har dansere "fryse" i posisjon når musikken stopper. Den som mister sin posisjon må "gå planken" over en balanse bjelke eller liten scene foran gruppen, eller utføre en tilsvarende tema oppgave.

3 Plan for en hensiktsmessig gruppestørrelse. Hvis det blir færre deltakere på skoleball, kan mer intime kamper skal spilles. Imidlertid vil større grupper (mer enn 200 deltakere) krever mer generelle spill som har mindre interaksjon med resten av gruppen, eller som delte elevene ut i forskjellige grupper, for eksempel ved å kjole farge.

4 Husk at mange studenter vil være kledd til niere, og vil sannsynligvis ikke ønsker å engasjere seg i fysiske aktiviteter som løping eller spill som kan ende opp med å ødelegge en kjole eller smoking. Hold spill enkel og ren.

Tilpass Prom spillet ideer

5 Gjør skoleball et mysterium extravaganza. Melde hjelp av fem eller seks studenter, skrive en tomt for historie der noen blir "drept" eller noe blir "stjålet". Skjule spor rundt dansegulvet og skape en premie for den som gjetter riktig gjerningsmannen.

6 Lag et dansespill. Som promenadekonsert deltakerne ankommer, gi dem et kort eller PIN-kode som tilsvarer skoleball tema. Hver time eller så, dedikere en sang som en "type" kan spørre den andre "type" til å danse. For eksempel, hvis temaet er Las Vegas, ville alle få et spillkort som er omgjort til en pin. DJ vil kalle ut at "klubber" kan spørre "hjerter" for å danse.

7 Finn din match. Ligner på dansespill, er hver student får en halvdel av et bilde når de kommer. I løpet av kvelden, må de to halvdelene finne hverandre. For ekstra incitament, kaste i premier for de som finner sine kamper først.

8 Lag en historie bord. På en plakat bord eller stort ark, skrive den første linjen til en historie. La elevene legge neste linje (og bare den neste linje) til historien. For å gjøre det enda mer interessant, dekke opp alle, men den siste linjen er skrevet slik at ingen vet hvordan historien utvikler seg. Les historien på slutten av kvelden.