Hvordan lage spill for Xbox 360

Alle har drømmen om å designe sine egne spill for deres favoritt gaming system - i dette tilfellet XBOX 360. Selv om ikke hvem som helst kan sette seg ned og skru ut neste bestselger på XBOX Live Arcade, Microsoft har gjort det slik at de med den ferdigheter til å bygge den neste store hiten ha en sjanse til å gjøre det skje.

Bruksanvisning

Å gjøre fremskritt mot din egen Gaming Classic

1 Få litt trening. Med mindre du er en slags aldri før har sett geni, sjansene er du ikke vil være i stand til å bare kaste sammen et videospill. Faktisk, uten riktig trening, vil du bli hardt presset til å utvikle noe som kan brukes i alle gå av livet - og ikke bare videospill feltet. Flere høgskoler tilbyr opplæring i videospill design, for eksempel University of Southern California. Andre læring institutter, for eksempel DeVry tilbyr også opplæring innen. Hvis du ikke allerede vet hvordan du gjør det, melde et sted og lære å programmere.

2 Last ned riktig programvare. Microsoft har gjort tilgjengelig på XNA Developer Center-programvaren på sin hjemmeside. Programmet tillater alle å bruke Microsoft-godkjente verktøy for å lage nye spill for Xbox Live Arcade. Denne programvaren er gratis. For å utvikle, feilsøke og teste din skapelse på en faktisk Xbox 360, må du kjøpe et medlemskap til XNA Creators Club, som koster $ 99 per år eller $ 49 for 4 måneder.

3 Test ditt arbeid. Det abonnement på XNA Creators Club kommer til å komme godt akkurat nå. La dine venner spiller, la andre utviklere spille, la noen spille som har tid. Den eneste måten arbeidet skal være god nok for folk til å ønske å spille det er du nødt til å la folk spille det. Trene The Kinks med timer og timer med spilling. Det vil fikse spillet ditt, og dine venner vil elske å spille det som kan bli den neste store tingen.

4 Publisere. Det samme XNA Creators Club medlemskap som gir deg mulighet til å teste spillet kan du også publisere spillet for kjøp. Skaperne kan sette en pris på 200, 400 eller 800 MS poeng for kjøpet; og andre medlemmer av XNA Creators Club kan kjøpe spillene.

Hint

  • Før du publiserer spillet ditt, sørg for at det er bra! Hvis det ikke er det, vil det bli sterkt kritisert av andre spillere, og det kan skade din evne til å selge fremtidige spill. Store utviklings hus teste deres spill for hundrevis, om ikke tusenvis, av noen timer. Sett i noen sanntid for å gjøre spillet arbeid.