Hvordan lage vandre Animasjoner

Hvordan lage vandre Animasjoner


Å gjøre en walking animasjon er en god måte å lære det grunnleggende om denne kunsten. Det krever bevege armer, ben og kropp for ditt animerte karakter i en troverdig og realistisk måte. Å gjøre en animasjon krever også laste ned en animasjon program, for eksempel Flash, Anime Studio eller C ++. Last ned og lære det grunnleggende om hvordan du bruker en av disse programmene før du begynner gang animasjon. De fungerer ved at en lignende prosess, for eksempel tegning enkelte deler av kroppen, som kombinerer seksjoner og lage litt forskjellige varianter på tegnet for å skape en illusjon av bevegelse.

bruksanvisning

1 Tegn din karakter på et stykke papir ved hjelp av enkle former, som ovaler, firkanter og trekanter. Hodet bør være en liten sirkel, kroppen en oval og armer og ben en kombinasjon av kvadrater, ovaler og trekanter. Tegnet bør sees fra siden.

2 Dreieboken animasjonen ved å tegne det samme tegnet flere ganger. Endre sin holdning med hver ny tegning som å flytte hans armer og ben fremover. Dette bør gjøres noe, ved hjelp av en kombinasjon av minst ti forskjellige tegninger eller "frames." Sørg for at det siste trinnet i gangsyklusen fører tilbake til den opprinnelige holdning til å skape en animasjon "loop".

3 Åpne animasjonsstudioet og begynne å lage din første tegning. Hvert program vil bruke en liten variant av den samme prosessen. For eksempel i Flash animasjon, skaper du "lag", som betyr de forskjellige former av animasjon ved hjelp av en tegning program som ligner på Microsoft Paintbrush. Du kan bruke sirkel verktøy, linje verktøy og firkantede verktøy for å fullføre din første tegning.

4 Klikk på "neste bilde" for å begynne neste ramme i animasjonen. Kopier og lim den opprinnelige tegningen inn i rammen for å spare deg selv tid. Men slett armer og ben og tegne dem til å se ut som andre animasjon av tegningen. Denne liten endring i holdning vil skape en illusjon av bevegelse når den vises raskt.

5 Se animasjonen å bestemme seg for hvor glatt det går framover. Hvis det ser ut som lemmer beveger seg for fort eller "krampetrekninger" kan det være lurt å endre andre tegningen for å gjøre bevegelser mer subtil. Bruk alle dine tegneverktøy i programmet til å utføre denne oppgaven. Lagre arbeidet regelmessig for å unngå å miste arbeid.

6 Gjenta trinn 4 og 5 til du er ferdig med hver tegning av animasjonen. Dobbeltsjekk at din karakters gang animasjon looper til den opprinnelige animasjonen riktig. Gjør eventuelle justeringer du ønsker og lagre arbeidet ditt.