Hvorfor har du å være på klubber Forge i "Halo 3"?

Hvorfor har du å være på klubber Forge i "Halo 3"?


«Halo 3» er et spill som tillater spillere å opprette og endre egendefinerte kart, via en gametype som heter "forfalske." En utvannet versjon av programmet som brukes av "Halo 3" skaperen Bungie Studios, "forfalske" tillater spillere som foretrekker tilpassede multiplayer spill å lage og justere kart til sin smak. Lagene er tilstede på "Smi" for å tillate disse spillerne å tilpasse sin rustning farge, skiller dem fra konkurrentene.

Map Creation

Et team farge kan velges under kartet prosessen, blant seks ulike alternativer. Dette er først og fremst for en referanseramme under kartet gjør prosessen. Hvis en spiller foretrekker en viss rustning farge under en gjennomgang av et kart, kan han velge det. Armor farge permutasjoner kan også være en faktor i visse maps, slik at spillerne kan gli inn i eller ut av visse miljøer. Disse funnene kan deretter lagres som kart alternativer, med lagene å velge mellom de to beste rustning farger som bestemmes under kartet skapelsen.

Spillets

Gametype varianter inkluderer ta flagget, Slayer, kongen på haugen, eller andre saklige eller Slayer variasjoner. Etter at du har gjort og lagret kartet, to eller flere lag konkurrerer for "dreper", flagg fanger, eller kontroll over territorier på kartet. Uten evne til å gjøre lagene i "Forge," disse gametypes ville være umulig - siden de er lagspill - dermed rende "forfalske" en interessant avveksling med lite bruk.

praksis

I «Forge," lagene kan dele opp i kjerne røde og blå multiplayer scrimmage squads, praktisere trekk og forventede strategier ansatt av andre lag. Muligheten til å ha full kontroll over alle kart, våpen layout og kjøretøy nærvær fungerer sammen med muligheten til å velge de to fargene som brukes i tradisjonelle "Halo" multiplayer. For dedikerte konkurransedyktige lag, disse evnene tillate dem å utforske og ta hensyn til eventuelle beredskaps.

Lagrede Films

En unik funksjon i "Halo 3" og "forfalske" er evnen til å lagre egendefinerte filer og laste dem opp til Bungie servere for alle å se. Mange ganger, "Halo" entusiaster vil gjøre machinima, eller animasjon ved hjelp av videospill eiendeler. Rooster Teeth er en velkjent gruppe som er kjent i "Halo" community for å gjøre dette på et høyt nivå, via deres "Red vs Blue" serien. Muligheten til å velge alle lag farge i "forfalske" gjør karakter differensiering og variasjon i disse machinima fil episoder.