Isbrytere og Teambuilding aktiviteter for tenåringer

Isbrytere og Teambuilding aktiviteter for tenåringer


Team building aktiviteter er en fin måte å hjelpe en gruppe tenåringer lære ferdigheter som du trenger for å jobbe sammen. Spillene trenger ikke å være kjedelig. Planlegg spennende aktiviteter som tenåringer vil nyte og ser frem til å spille mer. Dele ut priser til aktivitet vinnere eller for en godt utført jobb, å holde tenåringer involvert i alle isbrytere og aktiviteter.

To sannheter og en løgn

Har alle tenåringer sitter i en sirkel og velg en tenåring å gå først. Hver tenåring vil gi to fakta om seg selv og en løgn. Alle andre tenåringer må bestemme hvilken av utsagnene ungdoms sagt er falsk. Dette spillet fungerer perfekt som en isbryter aktivitet.

Blindfolded hinderløype

Lag en hinderløype ved hjelp av stoler, bord, tau, dekk og strenger. Spillere vil måtte gå over og under gjenstander i kurset. Del tenåringer i to jevne grupper og velge en lagkaptein. Alle spillere unntatt lagkapteinen sette en blindfold på. Målet med spillet er for lagkapteinen til verbalt gå hans team gjennom hinderløype. Han må fortelle sine lagkamerater hvordan å gå gjennom kurset en om gangen. Han kan bare ringe ut kommandoer og kan ikke røre hans lagkamerater. Det første laget gjennom hinderløype, eller det laget med den raskeste tiden, vinner spillet.

Wall Climb

Lag en 10-fots vegg av tre for tenåringene å klatre over. Veggene skal ikke ha noen hull eller tau for tenåringer å bruke for å komme over det. Tenåringene må arbeide sammen for å komme over veggen. Aktiviteten er ikke over før alle gruppemedlemmene har gjort det fra den ene siden til den andre. Hvis du gjør to vegger, kan du dele tenåringer opp i lag og har et kappløp for å se hvilket lag som kan gjøre det over sitt eget veggen først.

Board Walk

Delt tenåringer i to jevne lag på 10 og gi hvert lag to 2x4 planker som er ca syv fot lang. Lag en startlinje og mållinjen ca 50 fot fra hverandre. Tenåringene må stå på startstreken på toppen av en av styrene. Tenåringene vil bruke disse to styrene å få fra startlinjen til mållinjen; men kan føttene ikke berører bakken til enhver tid. Hvis noen av føttene berører bakken, må det laget starte på nytt på startstreken. Tenåringer må holde på de to styrene gitt til sitt lag gjennom hele aktiviteten. Det første laget til å gjøre det til mållinjen vinner spillet.