Julespill Barne skolen parter

Julespill Barne skolen parter


Fra rein til marsipan til snømenn, feire vintersesongen med et julebord i klasserommet. Skole julebord få barn klar for sin vinterpausen og tillate dem å ha det litt gøy før de går. Bruk fantasien og noen forsyninger å skape spennende spill for elevene. Tildelings små jule premier, som for eksempel klistremerker, blyanter og viskelær, til alle spillvinnere.

Navn som julen Tune

Gi hvert barn et stykke papir og en blyant. Spill de første 10 til 15 sekunder av flere julesanger, og fortell barna til å skrive ned sine svar. Spilleren som identifiserer flest jule låter riktig vinner spillet og en liten premie. For yngre barn som ikke kan skrive, la dem heve sin hånd og avsløre svarene til å tjene en liten premie.

Julenissen Dress Up

Del barna inn i to lag, og gi hvert lag en ekstra stor rød svette dress, hvitt skjegg og en Santa lue. Blås opp flere røde og hvite ballonger for å gi til hvert lag. Laget må utpeke en leder. Når du sier "Kjole Nisse," lagene kle leder opp som julenissen. Etter at de kler ham, må de ting han over-sized antrekk med så mange ballonger som de kan. Gi barna to minutter å gjøre dette. Eventuelle ballonger som dukker teller ikke. På slutten av to minutter, det laget med flest ballonger inne i "Jule" antrekk vinner spillet.

Julenissens Reinsdyr Hunt

Kjøp flere små plast reinsdyr hos din lokale butikk eller på nettet og skjule dem over hele klasserommet. Gi hvert barn en liten plastjuletema pose og fortelle ham julenissens reinsdyr er tapt. Når du sier "Go", fortelle barna å finne så mange av julenissens reinsdyr som de kan. Spilleren som finner det mest rein vinner spillet.

Høsting Guess Relay

Fyll to store strømper med forskjellige tilfeldige elementer, for eksempel en kongle, en sukkerstang, en nøkkel, en peppermynte, en plast julenissen leketøy, en appelsin og et såpestykke. Heng strømpe på veggen slik at barna kan komme til å legge hånden på det, men kan ikke se inni den. Du kan også ha to voksne holder strømpen slik at barn ikke kan se inn i det når de føler et element. Del spillerne inn i to lag og få dem stille opp. Når du sier "Race", det første barnet i hver linje løp til hans team strømpe. Han må holde hånden i strømpen og prøve å gjette et element. Han griper en vare, gjetter og trekker varen ut for å se om han er riktig. Hvis han er riktig, tjener hans team et poeng og den neste spilleren går til strømpen. Hvis han er feil, tjener han ikke noe poeng og den neste spilleren går. Laget med flest poeng på slutten av 10 minutter vinner spillet. Pass på at hvert barn har en tur til å gjette.