Kroppsøving Tag Games

Kroppsøving Tag Games


Som ungdom alder, deres mengden fysisk aktivitet synker, ifølge Nasjonalt Senter for kronisk sykdom forebyggende og helsefremmende arbeid. Dermed blir betydningen av å holde elevene flytte og trener i kroppsøving klasser enda større. Ulike spill som involverer kjører og merking spillere hjelpe barn blir engasjert i energiforbrenningen aktiviteter og lærer dem om viktigheten av å bo passform.

Splitte Pairs

Plukk en spiller å være "det." Del resten av spillerne inn i par og har hvert par holde hverandre i hendene. "It" har å telle til 50, mens de andre spillerne å rase fra seg. Når han kommer til 50, skynder han seg for å finne parene og har bare å merke en partner av et par for å eliminere det paret fra spillet. Så snart "It" har merket alle spillerne ut av spillet, plukke en ny spiller å spille "It."

Pass deg for Blob

Velg en spiller å bli Blob, eller i det minste den innledende fasen av Blob. Alle de andre spillerne løpe vekk som Blob teller til 100. Når hun er ferdig å telle, hun går til tagge spillere. Enhver spiller tagget har til å delta i Blob ved å holde hender med alle de andre merkede spillere i tillegg til den opprinnelige Blob. De jobber sammen til alle spillerne har blitt en del av Blob unntatt en; den gjenværende spilleren vinner spillet.

Sant eller usant Run

Del elevene inn i to lag: den "sanne" team og "false" team. Har lagene stå mot hverandre i midten av et stort felt. Når du er klar, state noe som er enten sant eller usant, for eksempel "Et eple er en grønnsak" (falsk) eller "Himmelen er blå" (sann). Hvis du sier noe usant, jager den falske lag den sanne lag prøver å tagge så mange spillere som de kan. Hvis du sier noe sant, skjer det motsatte. Noen spillere tagget bli med på motstanderlaget. Avslutte spillet når alle spillere har sluttet seg til ett lag.

Liggende i Vent

Dette spillet fungerer godt i et stort uteområde med trær. Separer spillerne inn i to lag. Sett opp en trygg punkt hvor spillerne kan stå å unngå å bli merket. Hånd ett lag en pose med brødsmuler. Fortell at laget til hodet inn i skogsområde, forlater brødsmuler til å gi det andre laget en sti å følge. Den andre lag venter i fem minutter og deretter følger brødsmulespor. Det første laget venter til de ser andre lag, og da de alle åpenbarer seg og jage andre teamet tilbake til det trygge punktet. Noen spillere tagget må forlate spillet. Fortsett til bare én spiller er igjen og vinner.